۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۱۷۱۴۷

مدیر کل ارشاد خوزستان از خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به همراه دبیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا در اهواز دیدن کرد.
حضور مديرکل ارشاد خوزستان در دفتر جنوب غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، عصر امروز، به همراه حسین براتی، دبیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دفتر خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور دیدن کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این دیدار با تأکید بر استفاده از ابزارهای تبلیغی نوین در فعالیت های رسانه گفت: امروزه نوجوانان و جوانان مجهز به تکنولوژیهای نوین هستند و وضعیت با گذشته بسیار متفاوت است؛ بنابراین آن چه می خواهیم تبلیغ کنیم باید متناسب با گذشته بوده و دیگر مجموعه ها نیز با همه توان در مسیری واحد گام بردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد با اشاره به سیاه نمایی برخی رسانه ها در کشور و خوزستان بیان داشت: سیاه نمایی بخش بسیاری از توان مجموعه ها و دستگاه های فرهنگی و اجرایی را گرفته و مانع از پیشرفت فعالیت های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می شود و این در حالی است که رسانه ها باید انعکاس دهنده واقعیت ها باشند.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مسؤول خبرگزاری رسا در جنوب غرب کشور به ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر پرداخت./9462/پ202/ب2

ارسال نظرات