۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۱۷۳۷۳
امام جمعه موقت ساری:

دولت و مجلس با وحدت و همدلی به دنبال کاهش مشکلات مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که دولت و مجلس با وحدت و همدلی به دنبال رفع مشکلات و کاستی های کشور باشند، ادامه داد: ایجاد تفرقه و اختلاف خواست اصلی دشمنان نظام اسلامی است که باید به شدت از آن اجتناب کرد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران  ﺑﺎ ﻣﺤﮑﻮم ﮐﺮدن ﺟﻨﺎﯾﺖ ھﺎی رژﯾﻢ ﺻﮫﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ در ﻏﺰه، ﮔﻔﺖ: اﻗﺪاﻣﺎت ﺿﺪ اﻧﺴﺎﻧﯽ اﯾﻦ رژﯾﻢ اﺷﻐﺎﻟﮕﺮ در ﻧﻮار ﻏﺰه دل ھﺮ اﻧﺴﺎن آزاده ای را ﺟﺮﯾﺤﻪ دار ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

 

وی ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ وﺣﺪت و اﻧﺴﺠﺎم ﮐﺸﻮرھﺎی اﺳﻼﻣﯽ ﺑﺮ ﺿﺪ دﺷﻤﻨﺎن، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی از اﻗﺪاﻣﺎت ﺗﺠﺎوزﮐﺎراﻧﻪ رژﯾﻢ ﺻﮫﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ در ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ، وظﯿﻔﻪ اﻣﺮوز ﻣﻠﺖ ھﺎی ﺟﮫﺎن ﺑﻪ وﯾﮋه ﮐﺸﻮرھﺎی اﺳﻼﻣﯽ اﺳﺖ.

 

اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﺳﺎری ﺑﺎ اﻧﺘﻘﺎد از ﺳﮑﻮت ﮐﺸﻮرھﺎی ﻋﺮﺑﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ در ﺑﺮاﺑﺮ اﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺖ ھﺎی آﺷﮑﺎر رژﯾﻢ ﺻﮫﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: ﺣﮑﺎم ﻋﺮب ﻧﺒﺎﯾﺪ در ﺑﺮاﺑﺮ اﯾﻦ ددﻣﻨﺸﯽ ھﺎی رژﯾﻢ اﺷﻐﺎﻟﮕﺮ ﻗﺪس در ﻧﻮار ﻏﺰه ﺳﮑﻮت ﮐﻨﻨﺪ.

 

اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﺳﺎری ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ اﺳﺘﮑﺒﺎر ﺟﮫﺎﻧﯽ ھﻤﻮاره ﺗﻼش ﮐﺮده ﻣﺎﻧﻊ از ﺗﺤﻘﻖ اھﺪاف ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ ﺷﻮد، ﮔﻔﺖ: اﻣﺎ ﺑﻪ ﺑﺮﮐﺖ اﯾﺴﺘﺎدﮔﯽ و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﺮدم ﮐﺸﻮرﻣﺎن اﻣﺮوز ﻧﻈﺎم در ﻋﺮﺻﻪ ﺟﮫﺎﻧﯽ ﻋﺰﺗﻤﻨﺪاﻧﻪ ﺣﻀﻮر دارد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که آمریکا در 35 سال گذشته ظلم بزرگی به ملت ایران روا داشته است، گفت: ترور، تحریم، تهدید و صدها جنایت دیگر در پرونده سیاه آمریکایی ها علیه ملت ایران به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به این که آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به دنبال توطئه و ضربه زدن به انقلاب ملت ایران بوده است، خاطرنشان کرد: توطئه افکنی های آمریکا با گذشت 35 سال از عمر این انقلاب همچنان علیه ملت بزرگ ایران ادامه دارد و هر روز با شیوه ای جدید دنبال می شود.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که آمریکا هیچ گاه از توطئه و دخالت در امور کشورها به ویژه کشورهای مستقل دست برنداشته است، تصریح کرد: مردم کشورکان هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها علیه ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دست آمریکایی ها به خون های پاک فرزندان این مرزو بوم آغشته است، گفت: علیرغم همه توطئه های آمریکایی ها علیه ملت ایران، اما همواره با ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران روبرو بوده است.

 

وی ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران را رمز پیروزی و اقتدار امروز نظام اسلامی دانست و گفت: مردم کشورمان هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های آمریکایی ها نخواهند رفت.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی های آمریکا و همپیمانانش ایستاده اند، بیان داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین هدیه یعنی استقلال و آزادی را به ملت ایران به ارمغان آورده که ملت ایران هیچ گاه آن را از دست نخواهند داد.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی حتی با نثار جان خود از میهن اسلامی در برابر ظلم و ستم دفاع کردند، بیان داشت: ملت ایران در سه دهه اخیر جان خود را فدا کردند تا نظام اسلامی باقی بماند.

 

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﮐﺖ ﻗﺮآن ﮐﺮﯾﻢ، اھﻞ ﺑﯿﺖ ﻋﺼﻤﺖ و طﮫﺎرت، وﻻﯾﺖ و وﺣﺪت و اﻧﺴﺠﺎم ﻣﺮدم ﺛﺎﺑﺖ و اﺳﺘﻮار ﺑﻪ ﺣﯿﺎت ﺟﺎوداﻧﻪ ﺧﻮد اداﻣﻪ ﻣﯽ دھﺪ، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ﻧﻘﺶ ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ در ﺗﺤﻮﻻت ﺟﮫﺎﻧﯽ و ﻣﻨﻄﻘﻪ ای ﻧﻘﺸﯽ ﺑﯽ ﺑﺪﯾﻞ و ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ اﻧﮑﺎر اﺳﺖ.

 

اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ﻣﻮﻗﺖ ﺳﺎری در ﺑﺨﺶ دﯾﮕﺮی از ﺳﺨﻨﺎن ﺧﻮد ﺑﻪ ﺟﻨﺎﯾﺖ ھﺎی داﻋﺶ در ﻋﺮاق اﺷﺎره ﮐﺮد و ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﯾﻦ ﮔﺮوه ﺗﺮورﯾﺴﺘﯽ دﺳﺖ ﭘﺮورده آﻣﺮﯾﮑﺎ، اﻧﮕﻠﯿﺲ و رژﯾﻢ ﺻﮫﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ اﺳﺖ، ﮔﻔﺖ: اﯾﻦ ﮔﺮوه ﺗﺮورﯾﺴﺘﯽ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﺗﺤﻘﻖ ﻣﻨﺎﻓﻊ اﯾﻦ ﮐﺸﻮرھﺎ در ﻣﻨﻄﻘﻪ اﺳﺖ.

 

حجت الاسلام یوسف پور در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت گذاری صادقانه به مردم هستند.

 

وی با تأکید براین که دولت و مجلس با وحدت و همدلی به دنبال رفع مشکلات و کاستی های کشور باشند، ادامه داد: ایجاد تفرقه و اختلاف خواست اصلی دشمنان نظام اسلامی است که باید به شدت از آن اجتناب کرد.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن روز ولادت حضرت معصومه (س)، گفت: دختران با حفظ حجاب راه حضرت معصومه(س) را ادامه دهند و ارزش‌های اسلامی را زنده نگه داشته باشند./950/پ201/ب1 

ارسال نظرات