۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۱۸۰۷۶
استاد حوزه علمیه بابل:

آمریکا شریک اصلی رژیم صهیونیستی در کودک کشی مردم غزه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، آمریکا را شریک اصلی رژیم صهیونیستی در کودک کشی وحشیانه علیه فلسطینیان بیان و گفت: آمریکا باید در برابر وجدان های بیدار جهان پاسخگو باشد.
حجت الاسلام تقي پور، استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع مردم شهر گتاب با بیان این که ناکارآمدی سازمان ملل در مسأله جنایت صهیونیستی در غزه در معرض دید جهانی قرار گرفت، تصریح کرد: مهم‏ترین وظیفه سازمان ملل متحد، کمیته‏ها و شوراهاى اقمارى آن مانند شوراى امنیت، پاسدارى از صلح جهانى و تأمین امنیت ملت هاى تحت ستم دنیا است اما در خصوص مسأله غزه اوج ناکارامدی این سازمان آشکار شد.

 

وی ادامه داد: به شهادت رسیدن بیش از دو هزار و 200 نفر از مردم بی دفاع غزه  در مقابل جنایت صهیونیست ها که اغلب آنها زنان، کودکان و غیر نظامی هستند وحشی بودن رژیم سفاک صهیونیستی را در جهان به اثبات رساند.

 

امام جمعه گتاب با اشاره به کوچک بودن مساحت غزه و تراکم بالای جمعیتی این منطقه تصریح کرد: صهیونیست‌ها در این مدت تقریباً هیچ نقطه‌ای از این باریکه را بدون حمله نگذاشته‌اند و مدارس، بیمارستان‌ها، خانه‌های مسکونی، مساجد، کارخانه‌ها و حتی چاه‌های فاضلاب همه جزو اهداف حملات اسرائیلی‌ها هستند.

 

وی بیدار شدن برخی وجدان های جامعه جهانی در خصوص جنایت رژیم صهیونیستی را از تبعات حملات وحشیانه صهیونیست ها بیان کرد و افزود: به رغم شرم‌آور بودن عملکرد سازمان ملل در مواجهه با نسل‌کشی غزه، خانم ناوی پیلای، نماینده ارشد این سازمان در امور حقوق بشر نتوانست احساسات خود را درباره جنایات اسرائیل پنهان کند و به گریه افتاد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، واکنش مسؤولان سازمان ملل به خصوص دبیر کل را شرم آور خواند و گفت: واقعاً جای تأسف است که بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد به جای محکومیت جنایات صهیونیست ها حماس را بر اساس ادعای مقامات اسراییلی در اسارت گرفتن سرباز اصهیونیستی محکوم می کند.

 

وی ادامه داد: رسوایی سازمان ملل و دبیر کل آن انجا آشکار می شود که بعدها معلم می شود که این سرباز مفقود شده به اسارت در نیامده بلکه قبلاً کشته شده بود.

 

حجت الاسلام تقی پور راحت بودن خیال مقامات صهیونیستی از عدم پیگرد جنایات جنگی مرتکب شده را موجب گستاخی آنان دانست و افزود: صهیونیست‌ها با خیالی آسوده از بابت واکنش‌های سازمان‌ ملل، حقوق بشر، مجامع بین‌المللی در این جنگ، از یک سو از هر نوع سلاحی ممنوعه و غیرممنوعه به طور گسترده استفاده کردند.

 

وی ادامه داد: بنا به گفته نتانیاهو، همه تلاش خود را برای رسیدن به اهداف خود در غزه به کار گرفتند و از سوی دیگر در توجیه این جنایات، مهملات و اظهارات مضحکی بر زبان راندند.

 

استاد حوزه علمیه بابل یکی از موارد ناکارآمدی سازمان ملل را بمباران مکرر مدارس و اماکن تحت نظر سازمان ملل در غزه بیان کرد و افزود: یکی از مناطقی که در جنگ جاری چندبار از سوی رژیم صهیونیستی موشک‌باران شد، مدارس سازمان ملل در این باریکه بود در صورتی که این سازمان 50 بار با مختصات جغرافیایی این مدارس را به ارتش اسرائیل داده بود.

 

امام جمعه گتاب، آمریکا را شریک اصلی رژیم صهیونیستی در کودک کشی وحشیانه علیه فلسطینیان بیان و خاطرنشان کرد: حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی با وتوی قطعنامه های شورای امنیت علیه این رژیم، کمک های کلان مالی و فشار شدید سیاسی علیه کشورهای مخالف اسراییل، تروریست خواندن نیروهای مردمی مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان، انواع حمایت های شدید نظامی به منظور برتری نظامی این رژیم در منطقه  و بازگذاشتن دست اسرائیل مبنى بر هرگونه عملیات نظامى و جنایت و تجاوز ازجمله حمایت های قاطع آمریکا از اسراییل است.

 

وی با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی افزود: تقویت خط سازش به نفع اسرائیل، حق جلوه ‏دادن تهاجم ها صهیونیست ها در دفاع از خود و محکومیت مقاومت در افکار عمومى جهان با استفاده از رسانه‏هاى در اختیار از دیگر حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام تقی پور نابودی رژیم صهیونیستی را راه حل برگشت امنیت و ثبات به منطقه دانست و گفت: راه‏حل مسأله فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام، تقویت مقاومت اسلامی با تداوم‏بخشى به انتفاضه ملت مظلوم فلسطین برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

 

وی ادامه داد: کمکهاى آحاد مسلمانان به فلسطین ، تحریم همه‏جانبه رژیم صهیونیستى، انسجام نیروهاى مقاومت اسلامى در منطقه و در نهایت اعمال فشار سیاسى جهانى به‏ویژه در میان ملت ها با دیپلماسی عمومی علیه استکبار جهانى صهیونیزم است./1313/پ202/ب

ارسال نظرات