۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۱۸۳۲۴
مجموعه آثار استاد شیخ قدرت‌الله نجفی قمشه‌ای؛

نرم‌افزار «در کوچه‌های محبوب» عرضه شد

خبرگزاری رسا ـ مجموعه آثار استاد شیخ قدرت‌الله نجفی قمشه‌ای در قالب نرم‌افزار «در کوچه‌های محبوب» به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم تهیه و عرضه شد.
نرم‌افزار در کوچه‌هاي محبوب

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نورسافت، نرم‌افزار «در کوچه‌های محبوب» که به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم به تولید رسیده است شامل متن 6 جلد از آثار استاد شیخ قدرت الله نجفی قمشه‌ای می‌شود که با موضوعات معارف اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق اسلامی تهیه شده و اکنون در حال عرضه است.

 

زبان کاربری این نرم‌افزار فارسی است که قابلیت نصب بر روی سیستم‌عامل ویندوز را دارد و کاربر با تهیه این نرم‌افزار می‌تواند به متون کتاب‌های قطره‌ای از دریای معارف، با سالکان وادی نور، چشمه‌های سلوک سلسله مباحث اخلاق نظری(1 ـ 2) و ده‌ها قطعه تصویر، صوت و فیلم‌های مربوط به استاد در بخش نگارخانه، متن قرآن کریم به همراه ترجمه آیات دست یابد.

 

این نرم‌افزار قابلیت جست‌و‌جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، امکان جستجو در آیات قرآن کریم، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات را دارد.

 

نرم‌افزار در کوچه‌های محبوب همچنین دارای قابلیت‌های پژوهشی است که امکان یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ را نیز دارد./907/د102/ق

ارسال نظرات