۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۱۸۶۳۲

«طلوع انوار الهی» و «بصیرت‌های اسلامی» مکتوب شد

خبرگزاری رسا ـ دو کتاب جدید به نام‌های «طلوع انوار الهی» و «بصیرت‌های اسلامی» در افغانستان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
«طلوع انوار الهي» و «بصيرت‌هاي اسلامي»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «بصیرت‌های اسلامی» به اهتمام قاضی محمد نذیر محمدی، توسط بنیاد علمی فرهنگی مولانا راشد در افغانستان به زینت طبع آراسته شد.

 

این کتاب در تیراژ 1000 نسخه و 198 صفحه توسط بنیاد علمی فرهنگی مولانا راشد در افغانستان به زینت طبع آراسته و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

این کتاب در سه فصل با بهره‌گیری از منابع مختلف از جمله قرآن کریم، کتب احادیث شریف، سنن ترمذی، ابوداود و مشکواه المصابیح، هدایه شریف، مثنوی معنوی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شهید مطهری تهیه شده است.

 

فصل اول کتاب به موضوع شناخت انسان و فصل دوم به مباحث اقتصادی و اقتصاد اسلامی و فصل سوم به مطالب اجتماعی- سیاسی پرداخته است.

 

همچنین، از دیگر تازه‌های نشر در افغانستان می‌توان به کتاب «طلوع انوار الهی» در افغانستان اشاره کرد. این کتاب در تیراژ 2000 نسخه و 72 صفحه به زینت طبع آراسته و در اختیار علاقه‌مندان افغان قرار گرفت.

 

این کتاب متشکل از چهار فصل بوده که برگرفته از روایات معتبر اسلامی پیرامون زندگانی امام حسین علیه السلام، امام سجاد علیه السلام، ولادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و زندگی نامه حضرت امام خمینی رحمة الله علیه به تحلیل و بررسی پرداخته است./998/د102/ق

ارسال نظرات