۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۱۹۷۱۴
رییس شورای اجرایی حزب الله:

ادعای غرب مبنی بر مبارزه با داعش دروغ محض است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر دروغ بودن ادعای مبارزه با داعش از سوی کشورهای غربی، خاطرنشان کرد: غرب به دنبال ایجاد درگیری‌های مذهبی و تضعیف امت اسلامی است.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از علمای این کشور که با حضور شخصیت‌های دینی و سیاسی لبنان در منطقه عیناثا برگزار شد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال کوچک‌ترین فرصت برای ضربه وارد کردن به امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: کشف سیستم جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب این کشور بیانگر تهدید مستمر صهیونیست‌ها برای لبنان است.

 

وی افزود: شکست‌های اخیر رژیم صهیونیستی سبب شده که این رژیم به دنبال انتقام جویی از مقاومت اسلامی باشد اما هوشیاری نیروهای مقاومت مانع از این امر می‌شود.

 

این عضو ارشد حزب الله، اقدامات گروه‌های تکفیری‌ را موازی با تحرکات رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: محور صهیونیستی، تکفیری به دنبال تضعیف جهان اسلام است. ادعای مبارزه با داعش از سوی کشورهای غربی دروغ محض  است چرا که غرب به دنبال ایجاد درگیری‌های مذهبی و کاهش نقش کشورهای منطقه است.

 

سید هاشم صفی الدین تصریح کرد: تنها شرفتمندان و مؤمنان به مبارزه حقیقی با داعش می‌پردازند، از همین رو اظهارات دولتمردان آمریکایی در راستای مبارزه با تروریسم را نباید جدی گرفت.

 

وی خواستار افزایش وحدت و یکپارچگی دینی و ملی برای عبور از تنگنای کنونی در لبنان و سایر کشورهای اسلامی شد و گفت: اولویت بخشیدن به مصلحت‌های حزبی و طایفه‌ای موجب تضعیف لبنان در برابر رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری می‌شود که باید از آن اجتناب کرد./983/ب902/د

ارسال نظرات