۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۹۸۲۱
با یکصد بحث کوتاه در موضوع نماز؛

«شکست تنهایی» در قاب کتاب نشست

خبرگزاری رسا ـ کتاب «شکست تنهایی» با یکصد بحث کوتاه در موضوع نماز، ویژه ائمه جماعات مدارس دوره دوم متوسطه منتشر شد.
کتاب شکست تنهايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «شکست تنهایی» با یکصد بحث کوتاه در موضوع نماز، ویژه ائمه جماعات مدارس دوره دوم متوسطه، تألیف حامد تقی‌راد است که بنا به سفارش واحد تولید کتاب مرکز تخصصی نماز، با موضوع «یکصد بحث کوتاه درباره نماز، ویژه ائمه جماعات مدارس دوره دوم متوسطه» آماده و روانه بازار کتاب شده است.

 

این کتاب که عملاً درس‌نامه است، برای پرکردن خلأهای «دانشی»، «گرایشی» و «رفتاری» آینده‌سازان میهن عزیز اسلامی، با ویژگی‌های «روش‌مند» و «نوگرا» تألیف شده است. آن‌چه که در پیش روی خواننده خواهد بود، درس‌نامه‌هایی درباره نماز است که بر پایه آیات و روایات نگاشته شده است. در این کتاب سعی شده، علاوه بر کوتاه‌بودن درس‌ها، مطالب آن جذابیت خاصی برای نوجوانان و جوانان داشته باشد.

 

کتاب دارای پنج فصل با موضوعات: فصل اول «چرا ارتباط؟ چرا ارتباط با خدا»، فصل دوم «چگونگی ارتباط با خدا»، فصل سوم «چرا نماز؟»، فصل چهارم «راز نماز» و فصل پنجم «نماز صحیح و مقبول»، است.

 

این کتاب در قطع وزیری، در 280 صفحه، با قیمت 80000 تومان، توسط انتشارات ستاد اقامه نماز، در تابستان 1393، به زیور طبع آراسته شده و توسط ناشر، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مؤسسه فرهنگی ـ انتشاراتی ستاد اقامه نماز در سراسر کشور توزیع می‌شود./907/د102/ق

ارسال نظرات