۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۲۱۹۹۶۳

انتشار کتاب دختران چه می‌پرسند؟

خبرگزاری رسا ـ کتاب «دختران چه می پرسند؟» با محوریت پرسش‌های رایج در میان دختران، از سوی انتشارات سنابل چاپ و روانه بازار شده است.
کتاب دختران چه مي‌پرسند؟

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «دختران چه می پرسند؟» توسط محمود اکبری نوشته شده و از سوی انتشارات سنابل به چاپ رسیده است.

 

این کتاب شامل 8 فصل است و این فصل‌ها در 140 صفحه گنجانده شده و همان طور که از اسم کتاب مشخص است محوریت کتاب پرسش‌های رایج در میان دختران با موضوع بلوغ، دوستی و عشق، حجاب و پوشش است.

 

سؤالات این کتاب در هفت موضوع دسته‌بندی شده که در هر موضوع سؤالات متناسب با آن موضوع مطرح شده که این موضوعات عبارت از:  بلوغ، دوستی و عشق، حجاب و پوشش، ازدواج، راز تفاوت و تبعیض‌ها، محرم و نامحرم، نماز است و در پایان نیز سؤالات متفرقه‌ای در همین راستا ذکر شده است.

 

از جمله نکاتی که قابل ذکر است این‌که برخی از پرسش‌ها که در حوزه تخصص نویسنده نیست و مختص به افراد یا علم خاصی است، از کتب و نظرات متخصصان همان حوزه بهره گرفته که برای مثال سؤالات شرعی را از رساله‌های مراجع عظام پاسخ می‌دهد که به تناوب از نظر مراجع مختلف استفاده می‌کند و همچنین برخی از مباحث اعتقادی را از شهید مطهری و تفاسیر استفاده می‌کند و آن دسته از سؤالاتی را که بیشتر جنبه عمومی دارند را خود نویسنده پاسخ می‌دهد.

 

اگرچه برخی از پاسخ‌های کتاب کوتاه است و آن چنان که باید کافی نیست، ولی می‌توان گفت برای مطالعه دختران و همچنین آشنایی با سؤالات و شبهه‌هایی که دختران با آن مواجه هستند، می‌تواند کتاب مفیدی باشد. تعداد بالای چاپ این کتاب نشان از استقبال این کتاب و به نوعی موفقیت کتاب در حیطه خودش است.

 

گفتنی است، کتاب «دختران چه می پرسند؟» توسط محمود اکبری نوشته شده و از سوی انتشارات سنابل به چاپ رسیده است./907/د102/ق

ارسال نظرات