۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۲۰۲۱۵
رییس تجمع همبستگی ملی لبنان:

آمریکا میلیون‌ها دلار برای تخریب مقاومت لبنان اختصاص داده است

خبرگزاری رسا ـ رییس تجمع هبستگی ملی لبنان گفت: آخرین نقشه دشمنان اسلام، فتنه مذهبی است که به وسیله آن تلاش دارند از طریق ایجاد اختلاف مذهبی به امت اسلامی ضربه بزنند.
شيخ مصطفي ملص رئيس تجمع همبستگي ملي لبنان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ مصطفی ملص، رییس تجمع همبستگی ملی لبنان در همایش بین اللملی حمایت از مقاومت فلسطین درهتل المپیک تهران، گفت: تغییر امور بدیهی نزد مردم آسان نیست اما وقتی این اتفاق افتاد بی تردید این اقدام کار دشمن واقعی ما استکبار و اسراییل است.

عضو شورای امنای تجمع علمای مسلمین با بیان این که آخرین نقشه این دشمن، فتنه مذهبی است که به سبب آن تلاش دارد از طریق ایجاد اختلاف مذهبی به امت اسلامی ضربه بزند، بیان داشت: من تهدید جز این برای مقاومت نمی بینم و راه حمایت از مقاومت و جلوگیری از انتشار این فتنه این است که باید این فتنه را محاصره کنیم.

وی با تأکید بر این که نباید نقش رسانه ها را در این رویارویی فراموش کنیم، گفت: آمریکا به سبب موفقیت های مقاومت در لبنان نیم میلیون دلار برای تخریب چهره مقاومت اختصاص داد که به سبب آن، برخی اقشار در لبنان علیه مقاومت موضع شان عوض شده است و اگر این مبلغ برای مخدوش کردن چهره مقاومت هزینه شده است برای این است که آمریکا این هزینه را پرداخته تا از طریق رسانه وارد خانه های ما شود.

رییس همایش مبلغان در شمال لبنان در پایان با بیان این که فلسطین عنوان اصلی برای وحدت ما برای مقابله با این فتنه مذهبی است، اعلام داشت: اتحادیه ما به اتحادیه علمای اسلام مقاومت پیوسته است./9597/پ202/ک

 

ارسال نظرات