۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۲۰۲۲۷
در آستانه سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

رونمایی بیش از 50 نوع نوشت‌افزار اسلامی، ایرانی جدید «آقا روح‌الله»

خبرگزاری رسا ـ در آستانه سال تحصیلی جدید نوشت‌افزار اسلامی، ایرانی «آقا روح الله» در ۵۰ طرح جدید منتشر و روانه بازار لوازم‌التحریر شد.
امام خميني رحمةالله عليه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه سال تحصیلی جدید نوشت‌افزار اسلامی، ایرانی «آقا روح الله» در 50 طرح جدید منتشر و روانه بازار لوازم‌التحریر شد.

 

جنبش توزیع «آقا روح‌الله» در راستای تولید نوشت‌افزارهای اسلامی ایرانی با سبک زندگی اسلامی اقدام به ساخت و انتشار لوازم‌التحریرهایی کرده است که به تازگی روانه بازار شده است.

 

از جمله تصاویر و طرح‌های اسلامی به کار گرفته شده در نوشت‌افزارها می‌توان به چهره‌های شاخصی همانند استاد مرتضی مطهری، علی شریعتی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، غلامرضا تختی، قیصر امین‌پور و تصاویری با موضوع اقتصاد مقاومتی، جمعیت، کار ایرانی، کودکان غزه، مهدویت و غیره اشاره کرد.

 

جنبش «آقا روح‌الله» در تلاش است، برای ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ ایرانی میان دانش‌آموزان از طرح‌های دیگری نیز با مضامین شخصیت‌ها و اسطوره‌های ایرانی استفاده کند.

 

گفتنی است، پس از استقبال بسیار خوب هموطنان از نوشت‌افزارهای اسلامی، ایرانی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلابی و نمایشگاه تالار حجاب، از تاریخ 19 تا 29 شهریور در مصلی تهران نیز نمایشگاهی با همین مضمون برگزار می‌شود، که آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز خواهیم بود.

 

علاقه‌مندان جهت هماهنگی و اطلاع از شرایط برگزاری نمایشگاه و خرید کالاها با فروشگاه‌های سبک زندگی طیبه و یا دفتر مرکزی پخش آقا روح‌الله در میدان انقلاب خیابان منیری جاوید کوچه مبین پلاک3 طبقه دوم به تلفن تماس 66410671 و 09194400718 ارتباط برقرار کنند./907/د102/ق

ارسال نظرات