۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۲۱۲۱۹
برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی؛

جنبش «آقا روح الله» لوازم التحریری با تصاویر ایرانی توزیع می‌کند

خبرگزاری رسا ـ جنبش توزیع «آقا روح‌الله» در راستای تولید نوشت‌افزارهای اسلامی ایرانی اقدام به انتشار دفاتر تحریر با تصاویر ایرانی کرده است.
جنبش توزيع «آقا روح‌الله»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی، از جمله تصاویر و طرح‌های اسلامی ایرانی به کار گرفته شده در دفاتر تحریر می‌توان به چهره‌های شاخصی همانند مقام معظم رهبری،‌ سیدحسن نصرالله، استاد مرتضی مطهری، استاد علی شریعتی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، غلامرضا تختی، قیصر امین‌پور و تصاویری با موضوع اقتصاد مقاومتی، جمعیت، کار ایرانی، کودکان غزه، مهدویت و غیره اشاره کرد.

 

جنبش «آقا روح‌الله» در تلاش است برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایرانی میان دانش‌آموزان از طرح‌های دیگری نیز با مضامین شخصیت‌ها و اسطوره‌های ایرانی استفاده کند. لازم به ذکر است، دفاتر تحریر «آقا روح‌الله» در نمایشگاهی که از تاریخ 19 تا 29 شهریور سال جاری در مصلی امام خمینی(رحمةالله علیه) در حال برگزاری است عرضه می‌شود.

 

علاقه‌مندان جهت هماهنگی و اطلاع از شرایط برگزاری نمایشگاه و خرید کالاها با فروشگاه‌های سبک زندگی طیبه و یا دفتر مرکزی پخش «آقا روح‌الله» در میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، کوچه مبین، پلاک3، طبقه دوم مراجعه یا با تلفن‌های 66410671 و 09194400718 تماس حاصل کنند./907/102/ع

 

ارسال نظرات