۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۲۱۲۶۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

بصیرت مورد نیاز اقشار مختلف جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در جامعه، گفت: بصیرت در واقع همان اصل معرفت است که لازم است همه کارکنان نیروی انتظامی با توجه به شرایط شغلی خود از این مهم برخوردار باشند.
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دوره بصیرت افزایی غیر متمرکز کارکنان نیروی انتظامی استان امروز در ستاد فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این دوره با اشاره به اهمیت موضوع بصیرت خاطرنشان کرد: بصیرت در واقع همان اصل معرفت است که لازم است همه کارکنان نیروی انتظامی با توجه به شرایط شغلی خود از این مهم برخوردار باشند.
 
وی در ادامه فقیه بودن در تمام فنون نظامی را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: فقیه بودن به تمام فنون نظامی آگاهی شما را می رساند بنابراین نیروی انتظامی باید این امر را مد نظر قرار دهند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان این که بصیرت یعنی این که بدانید هیچ چیز از درگاه خداوند مستور نیست، گفت: امام علی(ع) در خطبه 157 نهج البلاغه  می فرمایند: ای بندگان خدا بدانید که مراقبان و نگهبان‌هایی از اعضای بدنتان بر شما گماشته شده و دیده بان‌هایی از اعضای پیکرتان و بدانید ملائکه کرام الکاتبین اعمال شما را ثبت می نمایند و حتی شماره نفسهایتان را نگه می دارند نه ظلمت شب تاریک شما را از آنها پنهان می کند و نه درهای محکم و فرو بسته.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خداوند حافظان صادق دارد که اعمال شما را حفظ می کند.
 
حجت الاسلام مصائبی با اشاره به فرموده امیر مؤمنان (ع): خداوندا تمام حرکات انسان را موجب ثواب قرار بده، افزود: از خداوند می خواهم که هیچ حسنه ای از انسان هدر نشود./936/پ203/ب4
ارسال نظرات