۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۲۱۵۶۸

حزب الله هدف قرار دادن نظامیان لبنانی از سوی تروریست‌ها را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با محکومیت اقدام گروه‌های تروریستی در هدف قرار دادن ارتش لبنان، تاکید کرد که مقاومت اسلامی و مردم لبنان به حمایت همه جانبه از مردم در برابر تکفیری‌ها می‌پردازند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‌های تکفیری در ادامه اقدامات خود علیه ارتش لبنان با کاشت یک مین بر سر راه نفربر ارتش در منطقه عرسال دو نفر را به قتل رساندند و سه سرباز را مجروح کردند.

 

نیروهای ارتش لبنان نیز پس از این اقدام تروریستی گشتی‌های خود را در منطقه عرسال افزایش داد.

 

در همین راستا جنبش حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای با ابراز همدردی خود با خانواده کشته شدگان و مجروحان ارتش لبنان بر لزوم افزایش همکاری با این نهاد نظامی برای مقابله با تکفیری‌ها تاکید کرد.

 

جنبش حزب الله لبنان افزود: دست جنایتکار تروریست‌ها بار دیگر ارتش لبنان را که در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم این کشور تلاش می‌کند، هدف قرار داد.

 

این جنبش با تمجید از شجاعت نیروهای امنیتی لبنان که به مقابله با گروه‌های تروریستی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: ارتش همه تلاش خود را برای منع گروه‌های تروریستی از ورود به مناطق لبنان به کار گرفته که این امر نیازمند حمایت همه جانبه مردم از این ارگان نظامی است.

 

گفتنی است گروه‌های تکفیری داعش و جبهه النصره در ماه‌های گذشته با افزایش اقدامات خود در منطقه مرزی عرسال لبنان ارتش این کشور را هدف قرار داده‌اند./983/ب902/د

ارسال نظرات