۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۲۱۸۸۵

کتاب «روزی روزگاری مردی» راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «روزی روزگاری مردی» از سوی انتشارات سروش منتشر شد.
کتاب «روزي روزگاري مردي»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات سروش، در آستانه هفته دفاع مقدس، کتاب «روزی روزگاری مردی» نوشته حسین فتاحی از سوی انتشارات سروش منتشر بازار نشر شد.

 

کتاب «روزی روزگاری مردی» داستان زندگی شهید بزرگوار محمد بروجردی را به تصویر می کشد.

 

یکی از ویژگی‌های این کتاب این است که با زبانی ساده و روان ابعاد و مراحل مختلف شهید بروجردی را از کودکی تا زمان شهادت بیان می کند و سعی دارد نوع نگرش این شهید به زندگی را به سادگی برای مخاطب تصویرسازی کند.

 

در بخشی از این کتاب آمده است: نیمه های خرداد بود و تازه دبستان ها تعطیل شده بود. محمد کلاس اول را تمام کرده بود. یکی دور روز که گذشت، همراه برادرش علی به کارگاه تشک دوزی رفت. محمد کنار چرخ خیاطی علی ایستاد. علی روتشکی ها را می دوخت و محمد به او نگاه می کرد. باید صبر می کرد تا استاد پیکر بیاید. علی می خواست با پیکر صحبت کند تا محمد هم بتواند در کارگاه کار کند.

 

«روزی روزگاری مردی» کتابی در رابطه با رشادت ها و از خودگذشتگی مردی است که برای دفاع از دین خدا و مرزهای کشور خود خالصانه جنگید و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبود. شرح زندگی شهید بروجردی در این کتاب نشان می دهد که در هر پست و مقامی آنچنان با همرزمان خود گرم و صمیمی بود که همه او را مانند برادر خود دوست داشتند و تا لحظه آخر زندگی همپای او ایستادند.

 

کتاب «روزی روزگاری مردی» در 116 صفحه و با قیمت چها و پانصد از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به زندگی شهیدان این مرز و بوم قرار گرفته است.

 

گفتنی است فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش امکان‌پذیر است./998/د102/ق

ارسال نظرات