۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۲۲۰۶۰

نخستین کنفرانس بین‎المللی توریسم حلال در اسپانیا آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین کنفرانس بین‎المللی توریسم حلال از امروز و به مدت دو روز در شهر گرانادای اسپانیا آغاز شد.
گردشگري حلال اسلامي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین کنفرانس بین‎المللی توریسم حلال از امروز با هدف گرد هم آوردن شرکت‎های مطرح بین‎المللی در صنعت حلال و به اشتراک گذاردن آخرین دستاوردهای این صنعت در شهر گرانادای اسپانیا آغاز شد.
 
هدف از برگزاری این کنفرانس که دو روز به طول خواهد انجامید گرد هم آوردن شرکت‎های مطرح بین‎المللی در صنعت حلال و به اشتراک گذاردن آخرین دستاوردهای این صنعت عنوان شده است.
 
تسنیم محمود، از سازمان دهندگان این کنفرانس بین المللی در همین ارتباط می گوید: این نخستین بار است که کنفرانسی بین المللی با چنین ابعادی به منظور بررسی جزئیات توریسم حلال برگزار می شود.
 
وی افزود: تمام کشورها و شرکت های تجاری باید در زمینه توریسم حلال فعالیت کنند چرا که این صنعت به سرعت در حال رشد بوده و تعداد توریست های مسلمانی که در ایام تعطیلات به مسافرت می روند در حال افزایش است.
 
فهم توریسم حلال، ارائه آمار، بررسی اقتصادها و قابلیت های توریسم حلال، توریست های مسلمان و نیازهای مصرف کنندگان پنج موضوع اصلی هستند که در کنفرانس بین المللی توریسم حلال اسپانیا که به مدت دو روز در شهر گرانادای این کشور ادامه خواهد یافت، بررسی می شوند.
 
جلسات گفت و گوی اینترنتی، تشکیل سمینارهای مختلف با حضور متخصصان صنعت توریسم حلال و برگزاری نمایشگاه در مورد این صنعت از جمله برنامه های جانبی کنفرانس دو روزه توریسم حلال اسپانیا عنوان شده است./990/ب903/ک
ارسال نظرات