۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۲۲۰۷۷
رامین:

رییس جمهور فریب مقامات آمریکایی را نخورد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست در کنفرانس خبری «راه و چاه» گفت: اگر شعار های انقلاب را رها کنیم، آمریکا بلافاصله برای آن جایگزین دارد. آمریکا داعش را تولید کرده و داعش که با شعار های جهان شمول اسلامی به جان ملت های اسلامی افتاده، از سوی آمریکا برای ما طرح های کلان دارد.
محمدعلي رامين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدعلی رامین، در نشست «راه و چاه»، پیرامون بایدها و نبایدهای سفر نیویورک و هشدار نسبت به اصرار بر اقدامات نابجا که عصر امروز به همت کمیته صیانت از منافع ایران برگزار شد، گفت: اولین نتیجه ایران از مقاومت این بوده است که سردمدار مقاومت ها و جریان های مقاومت در عرصه جهانی شود و 8 سال مقاومت در برابر تهاجم سرمایه ای تولید کرده که همه مظلومان را بر علیه استکبار کشانده است.  
دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست با اشاره به مثلث شیطانی انگلیس، آمریکا و اسرائیل ابراز داشت: این مثلث درصدد است تا پرچم مقاومت را از دست مقاوم ترین ملت جهان بگیرد تا خود و همپیمانان خود را از فروپاشی نجات دهد.
وی افزود: اینجا مذاکره بر سر هسته ای نیست ولی این برای شروع کار، اقدام هوشمندانه از جانب امریکا است تا بتوانند مسؤولان ما را در دامی اندازد که نجات از آن سخت به نظر آید.
رامین با بیان این که ظریف خارج از منطق سیاسی منطق هولوکاست را مطرح کرد، گفت: انگلیسی ها آمریکا را به وجود آورده و اسرائیل کپی برداری شده از آمریکا است و این ها با یکدیگر هم پیمان هستند و نمی شود از شر یکی به دیگری پناه برد.
وی با بیان این که مصدق به آمریکا پناهنده شد و آمریکا از آن روز ایران را جزء مستعمرات خود تلقی می کند، ابراز داشت: تمام تلاش آمریکا و این مثلث این است که ایران را به عنوان مستعمره خود برگردانند اما با وقوع انقلاب اسلامی، ایران در عرصه جهانی مردم را به قیام واردار می کند و بدین ترتیب آمریکا باید جایگاه خود را از دست دهد.
دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست با اشاره به این که اگر شعار های انقلاب را رها کنیم، آمریکا بلا فاصله برای آن جایگزین دارد، اظهار کرد: آمریکا داعش را تولید کرده و داعش که با شعار های جهان شمول اسلامی به جان ملت های اسلامی افتاده، از سوی آمریکا برای ما طرح های کلان دارد.
رامین با تأکید بر این که امروز مسأله، مسئله هسته ای نیست، گفت: برنامه صهیونیست جهانی گسترده است و اگر رییس جمهور امروز فریب استکبار حهانی را بخورد تا پرچم داری اسلام را از او بگیرند نام بدی از خود به جا می گذارد و امروز روحانی کلید دار مملکت شده اما قرار نیست کلید کشور را به آمریکا دهد.

وی با اشاره به عدم ارائه گزارش 100 روزه واقعی از سوی رییس جمهور و بی پاسخ ماندن سوال ها، گفت: خصیصه ملت ما در مقابل دشمن عزت مداری است و ما نمی پذیریم که آمریکا رئیس جمهور ما را تحقیر کند./805/ پ202/ج

ارسال نظرات