۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۲۲۵۶۲
حجت الاسلام محققی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس:

جامعه امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل خبرگزای رسا با تأکید بر حرکت‌های جهادی برای ارتقای وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور، گفت: کشور ما امروزه به افرادی نیاز دارد که با الگو گرفتن از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در این عرصه ایثارگری کنند.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي حجت الاسلام محققي مدير عامل خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزای رسا امروز در دیدار جمعی از خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج به تشریح اهمیت نعمت امنیت پرداخت و اظهار داشت: در هر مقطع زمانی حفظ امنیت اقتضائات خاص خود را دارد؛ در شرایط کنونی نیز کشور ما در عرصه اقتصادی و فرهنگی نیاز به امنیت دارد.


وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن گفت: همان‌گونه که در دوران جنگ تحمیلی عده‌ای برای دفاع از اسلام و مرز‌های جغرافیایی بپاخاستند و جانفشانی کردند امروز نیز با توجه به این که دشمن ارزش ها و اقتصاد کشور ما را مورد هدف قرار داده است باید گروهی برای دفاع از امنیت اقتصادی و فرهنگی ایثار کنند.


این فعال عرصه رسانه با بیان این که خبرنگاران می‌توانند در این دو عرصه پیشتاز باشند، بیان داشت: شما می‌توانید با تولید و پیگیری اخبار اقتصادی، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را به تولید بهتر و صادرات گسترده تر دعوت کنید و با این کار به مسؤولان اقتصادی کشور کمک کنید.


حجت الاسلام محققی با ابراز تأسف از این که دشمن توانسته در تهاجمات فرهنگی خود موفقیت‌هایی را بدست آورد، گفت: کارشناسان مربوطه این مسأله را تأیید می کنند و مظاهر خلاف فرهنگ اسلامی که در جامعه مشاهده می‌کنید نمونه‌ای از تلفات فرهنگی ما است.


وی به تشریح روایتی پیرامون وضعیت دنیا در دوران ظهور امام عصر(عج)ابراز داشت: اهمیت بحث امنیت به اندازه‌ای است که معصومین(ع)در این دست از روایات وعده برقراری امنیت در آن جامعه آرمانی را می‌دهند.


گفتنی است، در ابتدای این دیدار افشین گودرزی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه علی بن ابی طالب(ع) و مسؤول خبرگزاری بسیج به تشریح فعالیت‌ها و اهداف این رسانه خبرگزاری  پرداخت و بر ایجاد شرایط و زمینه‌هایی برای تعامل سازنده این دو خبرگزاری تأکید کرد./928/پ202/ج

ارسال نظرات