۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۲۲۹۱۰
سخنگوی حماس:

سخنان نتانیاهو یک قدرت نمایی دروغین است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جنبش حماس گفت: سخنان نتانیاهو مبنی بر تامین امنیت شهرک‎های صهیونیست نشین یک قدرت نمایی دروغین است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، 'سامی ابوزهری' سخنگوی جنبش حماس روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی درمورد تامین امنیت ساکنان شهرک 'ناحل عوز' وشهرک های اطراف غزه یک قدرت نمایی دروغین بیش نیست زیرا این حماس است که امن بودن این مناطق را تعیین می کند، نه نتانیاهو.

 

نتانیاهو روز جمعه مدعی شد که با تخریب زیرساخت های حماس، تونل ها و ترورفرماندهان فلسطینی و ازبین بردن توازن نظامی حماس یک نقشه دقیق را برای تامین امنیت شهروندان رژیم صهیونیستی اجرا کرده است.

 

گفتنی است، رژیم صهیونیستی جمعه مانع از ورود فلسطینیان زیر 50 سال به مسجد الاقصی شد.

 

نظامیان صهیونیست همچنین در نقاط مختلف شرق بیت المقدس مستقر شدند و خیابان های منتهی به بخش قدیمی این شهر را با استفاده از موانع آهنین و خودروهای زرهی، مسدود کردند.

 

مسلمانان فلسطینی در این شرایط، صفوف نماز جمعه را در خیابان های اطراف و کوچه های فرعی محله های 'راس العمود'، 'وادی الجوز' و 'صلاح الدین' تشکیل دادند و نماز را اقامه کردند.

 

رژیم صهیونیستی از سه شنبه گذشته و هم زمان با آغاز تعطیلات سال جدید یهودیان، مانع از حضور فلسطینیان در منطقه قدیمی شهر بیت المقدس، از جمله مسجد الاقصی شده است./982/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات