۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۲۲۳۶۱۰
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مشکلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در سراسر کشور وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیازمند تحول جدی است، گفت: مشکلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در سراسر کشور وجود ندارد.
حجت الاسلام محمدرضا تويسرکاني، نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فاتحان، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: متأسفانه امسال استقبال از نمایشگاه آن طور که باید باشد، نبوده است که علتش را می توان در زمان بندی و مکان برگزاری آن جستجو کرد.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه ملی است اما در تهران برگزار می شود در حالی که باید در سراسر کشور برگزار می شد چراکه با وجود امکانات فعلی، مشکلی برای برگزاری نمایشگاه در سراسر کشور وجود ندارد.

 

تویسرکانی تصریح کرد: به نظر می رسد که نیازمند تحول جدی در برگزاری نمایشگاه های کتاب حوزه دفاع مقدس هستیم چرا که احساس می شود در حال حاضر، کیفیت برگزاری این نمایشگاهها با گذشته تفاوتی چندانی نداشته است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان به کتاب علاقه بیشتری نشان دهند باید فکری اساسی کرد و به عنوان مثال از روش های جدید و جذابی استفاده کرد که به نظر می رسد تکنولوژی و فناوری های روز، ظرفیت خوبی برای انجام این کار هستند./998/د103/ق

ارسال نظرات