۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۲۳۹۴۹

مسلمانان بوسنی و انگلیس جنایت‎های داعش را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان ساکن در کشورهای اروپایی بوسنی و هرزگوین و انگلیس جنایت‎های داعش و از جمله سر بریدن یکی دیگر از شهروندان انگلیسی را به وسیله این گروه تروریستی محکوم کردند.
آلن هنينگ، راننده انگليسي که به وسيله داعش به قتل رسيد
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه اندونزیایی جاکارتا پست، مسلمانان ساکن در کشورهای اروپایی بوسنی و هرزگوین و انگلیس جنایت‎های داعش و از جمله سر بریدن یکی دیگر از شهروندان انگلیسی را به وسیله این گروه تروریستی محکوم کردند.
 
مسلمانان بوسنی و هرزگوین اعلام کردند که مشاهده پرچمی که امضای پیامبر اکرم اسلام (ص) بر روی آن نقش بسته در دستان تروریست های داعش و جنایت های این گروه آنان را نگران کرده است.
 
انس جواکوویچ، استاد شریعت اسلامی در بوسنی که در مراسم عید قربان برای مسلمانان این کشور سخنرانی می کرد اعلام کرد که کشتن انسان های بیگناه در تعارض با دین اسلام قرار دارد.
 
وی از مسلمانان بوسنیایی خواست که به کودکان خود ارزش های سنتی و متعادل دین اسلام را آموخته و آنان را از تاثیرپذیری از تروریست های بیگانه محافظت کنند.
 
این در حالی است که انتشار تصاویر سر بریدن یکی دیگر از شهروندان انگلیسی به وسیله گروه داعش محکومیت گسترده مسلمانان این کشور را به همراه داشته است.
 
مسلمانان انگلیس به طور دسته جمعی سر بریدن آلن هنینگ، راننده تاکسی انگلیسی را به وسیله داعش محکوم کردند.
 
مسلمانان انگلیس در مساجد سراسر این کشور و در ابتدای مراسم عید قربان امسال برای آلن هنینگ که 47 سال سن داشت دعا کردند.
 
این شهروند انگلیسی از 9 ماه پیش در سوریه به وسیله تروریست های عضو گروه داعش به اسارت گرفته شده و انتشار ویدئویی از سوی داعش در سایت اینترنتی یوتیوب نشان داد که وی به وسیله یکی از تروریست های این گروه سر بریده شده است.
 
قاتل آلن هنینگ، شهروند 47 ساله انگلیسی در این فیلم همانند تروریستی که خبرنگاران آمریکایی را نیز به قتل رساند با لهجه ساکنان مناطق جنوبی انگلیس سخن می گوید./990/ب902/ک
ارسال نظرات