۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۲۲۴۰۲۸
رییس مجمع علمای صور لبنان:

تصمیمات سید حسن نصرالله به سود لبنان و جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان با تاکید بر لزوم تقویت وحدت و انسجام اسلامی، اظهار داشت که تصمیمات مقاومت اسلامی به رهبری سیدحسن نصرالله همواره به سود لبنان و جهان اسلام بوده است.
شيخ علي ياسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در خطبه نماز عید قربان که امروز در مسجد حوزه علمیه صور برگزار شد، گام برداشتن جهان اسلام در راستای اتحاد و انسجام را آرمان مسلمانان دانست و گفت: عید قربان به مسلمانان دنیا می‌آموزد که باید با فداکاری و گذشتن از عزیزترین دارایی‌ها برای تقویت وحدت و مرتفع کردن مشکلات تلاش کرد.

 

وی افزود: جهان اسلام مرحله بسیار دشواری را پشت سر می‌گذارد که این مرحله نیازمند آگاهی و هوشیاری همگان است.

 

این عالم لبنانی توجه ویژه به شرایط لبنان از سوی مسؤولان لبنانی را خواستار شد و گفت: لبنان بیش از هر چیزی به انتخاب رییس جمهوری مقتدر و کارآمد نیاز دارد تا بتواند به خروج این کشور از بحران کمک کند. مردم لبنان با مشکلات امنیتی، اقتصادی و اجتماعی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که عدم انتخاب دولت به آن دامن زده است.

 

حجت الاسلام علی یاسین با تاکید بر لزوم حفظ معادله ارتش، ملت و مقاومت لبنان برای مقابله با تهدیدهای مختلف، خاطرنشان کرد: ارتش لبنان نیازمند تسلیحات و حمایت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای محافظت از مرزهای این کشور است تا جلوی پیشروی و تحرک تکفیری‌ها در مرزهای شرقی را بگیرد.

 

وی با انتقاد از اقدامات برخی شخصیت‌ها و احزاب لبنانی در راستای تضعیف مقاومت اسلامی، اظهار داشت که مقاومت اسلامی همواره برای حفظ لبنان از گزند اشغالگران و تکفیری‌ها تلاش کرده است. تجربه نشان داده است که تصمیمات مقاومت اسلامی به رهبری سید حسن نصرالله به سود لبنان و جهان اسلام است./983/ب901/د

ارسال نظرات