۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۲۴۳۶۶

آزمون جامع علمی حوزه علمیه تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون جامع علمی حوزه علمیه تبریز با هدف ارتقای سطح علمی و آمادگی طلاب جهت در شرکت در امتحانات ترم اول و المپیاد علمی استان برگزار می شود.
آزمون جامع حوزه علميه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه تبریز در راستای ارتقای سطح علمی و آمادگی طلاب جهت شرکت در امتحانات ترم اول و المپیاد علمی استان آذربایجان شرقی، آزمون جامع علمی برگزار خواهد کرد.


بنابراین گزارش، شرکت در این آزمون برای طلاب تمامی پایه های تحصیلی الزامی است و تمامی سؤالات امتحانی به صورت چهار گزینه ای برای هر ماده درسی برگزار می شود.


همچنین بر اساس تصمیم های اتخاذ شده دو نمره از نمره پایانی هر درس به نتیجه آزمون اختصاص خواهد داشت، ضمن این‌که به نفرات برگزیده آزمون جامع علمی طلاب تبریز جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.


بنابر اعلام معاونت پژوهش حوزه علمیه تبریز طلابی که در دو پایه تحصیل می کنند، جهت نام‌نویسی در پایه مورد نظر تا 25 ماه جاری مهلت دارند تا به این معاونت مراجعه کنند.


گفتنی است، مواد امتحانی این آزمون که طی روزهای 28 و 27 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، سه چهارم محدوده دروس نیم سال خواهد بود./935/د101/ب

ارسال نظرات