۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۲۴۶۹۳
حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد

تکرار اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در سایه سکوت کشورهای عربی صورت می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تأکید کرد که سکوت عرب‌ها و همراهی بین‌المللی دلیل تکرار اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی است.
حزب الله لبنان

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تجاوز صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی تأکید کرد، سکوت عرب‌ها و همراهی بین المللی دلیل تکرار اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی است.

 

در این بیانیه تأکید شده است که ملت‌های عربی و اسلامی باید کنار برادران فلسطینی خود قرار بگیرند تا آنها را در مبارزه  مستمر و روزانه با صهیونیست‌ها یاری کنند.

 

حزب‌الله در این بیانیه اقدام نظامیان صهیونیست در اهانت به مسجد الاقصی و توهین به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

 

این بیانیه خواستار به راه انداختن گسترده‌ترین جنبش همبستگی بین المللی با ملت فلسطین در جنگ به‌حق آنها علیه سرکش‌ترین حالت استعماری و شهرک‌سازی دنیا شده است.

 

حزب‌الله می‌افزاید: اهانت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی اقدامی تحریک آمیز است که از انگیزه‌های خبیث صهیونیست‌ها برای یهودی سازی قدس و نابودی هویت عربی ـ اسلامی آن نشأت می‌گیرد.

 

گفتنی است روز گذشته نظامیان صهیونیست بعد از اینکه از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی ممانعت کردند با گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی به آنها حمله‌ور شدند که موجب آتش‌سوزی در این مکان مقدس و زخمی شدن بیش از 21 نمازگزار شد./983/د102/ک

ارسال نظرات