۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۲۵۰۷۲
آیت الله موسوی جزایری:

خدمت به ولایت فقیه خدمت به امیرالمؤمنین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که ولایت فقیه دنباله ولایت امیر‎المؤمنین(ع) است، گفت: خدمت به ولایت فقیه خدمت به امیرالمؤمنین است
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز در ديدار با اصحاب رسانه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بعد از ظهر امروز، در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان که در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد، گفت: رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان در جامعه است.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر به همه عاشقان و دلسوختگان اهل بیت(ع)، افزود: در چنین روزی دو اتفاق بسیار مهم رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نخستین اتفاق را مأیوس شدن کفار و منافقان دانست و بیان‎داشت: دومین اتفاق در روز غدیر کامل شدن دین اسلام به حد کمال است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه صریح کرد: به اعتقاد شیعه در واقعه غدیر امامت آغاز شد تا بشریت بتوانند در سایه اهل بیت(ع) به کمال و سعادت دست پیدا کند.

امام جمعه اهواز به هجوم مردم برای بیعت با امیرمؤمنان(ع) پس از خطبه‎های پیامبر اسلام(ص) اشارهکرد و خاطرنشان کرد: ابوبکر، عمر، طلحه و زبیر پیش از همه با علی ابن ابیطالب(ع) بیعت کردند.

وی در ادامه با بیان این که این غدیر مهمترین عید اسلام است، گفت: با غدیر اسلام کامل شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که هجرت پیامبر(ص) آغاز سنگ بنای اسلام بوده است، گفت: با غدیر بنای دین اسلام کامل شد.      

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که رسانه باید صدای رسای جامعه باشد، گفت: دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) از وحدت میان مردم و مسؤولان نظام میترسند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این که رسانه و دولت دو قطب مکمل است که باید در خدمت مردم باشد، ابرازداشت: باید به این نکته توجه کرد که ولایت فقیه دنباله ولایت امیرالمؤمنین(ع) است و در حقیقت خدمت به ولایت فقیه خدمت به امیرالمؤمنین(ع) است.

وی در ادامه با بیان این که رسانه باید در خدمت مردم باشد، اظهارداشت: مطبوعات و رسانه باید همواره جانب حق و حقیقت را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه شبکه ماهوار‎های الاهواز را در نوع خود بسیار ممتاز دانست و افزود: تلاش‎های حجت الاسلام علی نژاد و حجت الاسلام غیبی قابل تقدیر است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه در استان، خاطرنشان کرد: امیدوارم همان گونه که تاکنون مطبوعات و رسانه در خدمت مردم بوده است بتواند با جدیت به کار خود ادامه دهند./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات