۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۶
کد خبر: ۲۲۵۳۹۵
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز:

روحانیت پرچم دار و پاسدار مکتب اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به اهمیت نقش روحانیت در تبلیغ مکتب تشیع پرداخت و گفت: روحانیت پرچم دار و پاسدار مکتب اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، شامگاه یکشنبه، 20 مهر ماه، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، اظهارداشت: لباس مقدس روحانیت مسؤولیت در مقابل خداوند است.

 

وی در ادامه با بیان این که در روز مبارک غدیر بسیاری از طلاب جوان ملبس به لباس مقدس روحانیت خواهند شد، ابرازداشت: 43 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به لباس مقدس روحانیت مشرف شدند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز مدارس علمیه غنی در استان خوزستان را از برکات آیت الله موسوی جزایری دانست و افزود: طلاب فاضل و موفق خوزستانی در این روز خجسته با دستان مبارک آیت الله موسوی جزایری به لباس مقدس روحانیت مشرف می‎شوند.

 

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به ضرورت حضور روحانی برای تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) در مناطق محروم و آسیب‎پذیر جامعه، گفت: به هر میزان که جوانان به کسوت روحانیت در بیایند بر توان شیعیان برای مبارزه با دشمنان اسلام و مکتب شیعه افزوده خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این که روحانیت پرچم دار و پاسدار مکتب اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) در دستان روحانیان است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با بیان این که روحانیان تحت تربیت آیت الله موسوی جزایری عرصه را بر دشمنان اهل بیت(ع) تنگ کرده است، تأکید کرد: روحانیت سربازی امام زمان(عج) است./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات