۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۲۵۶۱۶
همزمان با عید سعید غدیر صورت گرفت؛

رونمایی از ۲۲ کتاب آئینی در مجتمع نور قم

خبرگزاری رسا - مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم از ۲۲ کتاب آئینی با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
رونمايي از 22 کتاب آئيني در مجتمع نور قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عبدالعلی غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مجتمع فرهنگی تبلیغی نور، حمایت و ساماندهی برنامه‌های هیأت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی منطقه نیروگاه است.

 

وی گفت: در همین راستا با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری جامعه ادبی نیّر، همزمان با عید سعید غدیر 22 کتاب در تالار هنر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

 

محرم نامه، جُنگ عزا، نهج‌البلاغه، دیوان مراثی واقف سرابی، نوحه‌های بشیر، روضه السادات، خورشید بی‌غروب، به زبان مادری، تذکره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، تا استانبول در جست‌وجوی تشیع، مجموعه قارا، هدیه آل طاها، الهام عاشورا، زنجیر آزادی، نوای محرم، غدیر خم، نوحه لر، اوخشامالار، داستان‌های زندگی یاسر و سمیه، داستان‌های مادران امت خدیجه و فاطمه بنت اسد، داستان منتقم کربلا مختار و تکیه بر آسمان از کتاب‌هایی است که به همت اعضای جامعه ادبی نیّر آماده شده و در این مراسم رونمایی شده است.

 

وی اضافه کرد: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن قدرانی از مسئولان جامعه ادبی نیّر تاکید کرده که بحمدالله برنامه فرهنگی خوبی در منطقه نیروگاه در حال اجرا و پیگیری است که کمک به مجتمع فرهنگی تبلیغی نور برای گسترش برنامه‌های خود، پیگیری ساخت حوزه‌های علمیه خواهران و مدرسه تیزهوشان از جمله این برنامه‌هاست.

 

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: حجت‌الاسلام سید بشیر حسینی مسؤول جامعه ادبی نیّر نیز در این مراسم با تشکر از همه مسئولان برای کمک به این جامعه ادبی گفته تدوین این کتاب‌ها از سال 91 شروع شده و با تلاش اعضای جامعه منتشر شده است.

 

تقدیر از سادات، شعرخوانی در وصف امیرمؤمنان علیه السلام و تقدیر از نویسندگان آثار رونمایی شده از دیگر بخش‌های این مراسم بود./907/د102/ق

ارسال نظرات