۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۲۵۸۴۰
حزب الله لبنان:

مسلمانان به جای درگیری‌های داخلی از مسجد الاقصی محافظت کنند

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان ضمن محکومیت هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها، تصریح کرد: امت اسلامی باید برای حراست از مقدسات خود اقدامی جدی اتخاذ کند.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که امروز در واکنش به هتک حرمت مسجد الاقصی منتشر شد، با اشاره به اینکه تجاوز نیروهای صهیونیست به قبله اول مسلمان مساله ای روزمره شده است، خاطرنشان کرد: بار دیگر شاهد هستیم که شهرک نشینان صهیونیست به همراه سربازان اسرائیلی با تخریب درب‌ها و صحن‌های مسجد الاقصی، ده‌ها تن از نمازگزاران فلسطینی را مجروح کردند.

 

در این بیانیه با اشاره به اینکه نمازگزاران بی دفاع فلسطینی به حراست از مقدسات خود می‌پردازند، آمده است: تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها به مقدسات اسلامی که در پرتو سکوت کشورهای عربی و بی تفاوتی جامعه بین الملل صورت می‌گیرد، بیانگر گستاخی رژیم صهیونیستی است.

 

حزب الله افزود: اقدامات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی با هدف تخریب قبله اول مسلمانان و برپایی معبد سلیمان صورت می‌پذیرد.

 

این جنبش با تاکید بر لزوم محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها از سوی مسلمانان، به طرح این پرسش پرداخت که آیا زمان آن فرا نرسیده است که امت اسلامی به جای درگیری‌های داخلی و اختلافات درونی، تصمیمی جدی برای محافظت از مقدسات و آثار تاریخی خود بگیرد و ظرفیت‌های خود را برای دفاع از مسجد الاقصی بسیج کند؟./983/ب902/د

ارسال نظرات