۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۲۶۰۴۸
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

انتخابات پارلمان بحرین نمایشی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با انتقاد از اقدامات رژیم آل‎خلیفه بیان داشت که انتخابات پارلمان این کشور حرکتی نمایشی است.
حجت الاسلام علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين


 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، شب گذشته در افتتاحیه هفتمین کنفرانس جمعیت وعد که در منطقه الجفیر واقع در پایتخت منامه برگزار شد، انتخابات پارلمان بحرین را غیر مشروع خواند و گفت: در انتخاباتی که به صورت نمایشی برگزار و آرای مردم به منزله ورق‎های بی ارزش قلمداد می‎شود، شرکت نمی‎کنیم.


وی با اشاره به سه مرتبه انحلال پارلمان‎های گذشته بحرین خاطرنشان ساخت: رژیم آل‎خلیفه مشروعیت سیاسی برای تشکیل حکومت و تشریع قوانین را ندارد.


دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین اظهار داشت: جمعیت وعد با وجود مشکلات بسیاری که رژیم آل‎خلیفه در مسیر حرکت و اهداف آن ایجاد کرده است،  از دهه شصت تا نود میلادی به خوبی از مردم بحرین حمایت و در مقابل خواسته‎های  غیر مشروع حکومت آل‎خلیفه ایستاد و به مبارزه با آن پرداخت.


وی تصریح کرد: باتوجه به آغاز بهار عربی در بسیاری از کشورهای منطقه همانند مصر و تونس، کشور بحرین نیز احتیاج به حکومتی بر مبنای دموکراسی دارد زیرا اقدامات حکومت آل‎خلیفه سبب پیشرفت این کشور نمی‎شود و فقط موجب افزایش بحران است./994/ب902/ک

ارسال نظرات