۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۲۶۱۱۹
عضو دفترسیاسی حماس:

جبهه مقاومت با تمام قدرت از مسجد الاقصی دفاع می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مقاومت با تمام قدرت از مسجد الاقصی دفاع می کند و رژیم اشغالگر بهای سنگینی را بابت جنایت هایش خواهد پرداخت.
حماس

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل الحیه درخطبه های نمازجمعه امروز غزه افزود: حماس به جمع آوری سلاح برای دفاع از مسجد الاقصی ادامه می دهد زیرا رژیم اشغالگر زبانی غیر از زبان زور، قدرت و عملیات استشهادی نمی داند.

 

وی با انتقاد از تشکیلات خودگردان و کشورهای عربی در قبال مسجد الاقصی گفت: اموالی که به نام دفاع از مسجد الاقصی جمع آوری می شود به کجا می رود و کمیته هایی که به نام دفاع از آن تشکیل می شود چه کار می کنند؟

 

الحیه اضافه کرد: کسی نمی تواند ما را به خاطر دفاع از مسجد الاقصی با خون و بدنهایمان سرزنش کند زیرا این مسجد ارزش آن را دارد که مردان بسیاری برای دفاع از آن به شهادت برسند.

 

وی تاکید کرد: مقاومت به راه خود برای پایان دادن درگیری با رژیم اشغالگر ادامه می دهد و معتقد است پایان درگیری در نابودی اسراییل است و نه سازش با آن.

 

الحیه خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: هرچه به مسجد الاقصی نزدیک تر شوید آتش خشم ما برافروخته تر خواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که بهایی سنگین خواهید پرداخت.

 

وی خواستار فعال شدن مقاومت مردمی برای دفاع از مسجد الاقصی و تقویت و گسترش فرهنگ جهادی در نسل های آینده شد./982/د102/ک

منبع: ایرنا

ارسال نظرات