۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۲۶۲۷۱
مقام فلسطینی:

رژیم صهیونیستی همچنان به شکنجه و آزار کودکان فلسطینی ادامه می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مقامات فلسطینی که مسوولیت رسیدگی به وضعیت کودکان دربند در زندان اوفر در رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد اعلام کرد که تعداد زیادی از کودکان فلسطینی در زندان‎های این رژیم مورد شکنجه و آزار جنسی قرار می‎گیرند.
آزار و اذيت کودکان فلسطيني به وسيله سربازان صهيونيست
 
به گزارش خبرگزاری رسا، رامی العلامی، یکی از مقامات فلسطینی که مسوولیت رسیدگی به وضعیت کودکان دربند در زندان اوفر در رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد اعلام کرد که تعداد زیادی از کودکان فلسطینی در زندان‎های این رژیم مورد شکنجه و آزار جنسی قرار می‎گیرند.
 
این مقام فلسطینی خاطرنشان کرد که حدود 100 کودک فلسطینی در زندان نظامی اوفر حبس شده اند و احتیاج مبرم به کمک های پزشکی و مراقبت های روانشناسانه دارند.
 
رامی العلامی تاکید کرد که کودکان فلسطینی دربند در زندان نظامی اوفر در رژیم صهیونیستی در شرایط بدی نگاهداری شده و از سوی زندان‎بانان صهیونیست مورد شکنجه و آزار و اذیت جنسی قرار می گیرند.
 
وی افزود که کودکان فلسطینی حتی از حقوق اولیه خود مانند آموزش، مراقبت های پزشکی و رفتار صحیح نیز محروم هستند.
 
گفتنی است، نزدیک به 250 کودک فلسطینی در سه زندان مختلف در اسرائیل اسیر هستند.
 
مقامات فلسطینی می گویند که رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی را همانند زندانیان بزرگسال در دادگاه های نظامی محاکمه می کنند، امری که در تضاد آشکار با حقوق بین الملل قرار دارد.
 
در آخرین مورد از بدرفتاری های رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم با شلیک گلوله به یک نوجوان 13 ساله فلسطینی در سرزمین های اشغالی کرانه باختری وی را به شهادت رساند.
 
این در حالی است که مقامات پزشکی غزه نیز اعلام کرده اند که حداقل 577 کودک فلسطینی در جریان تجاوز 50 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده و بیش از 3374 کودک دیگر نیز مجروح شده اند.
 
رژیم صهیونیستی به دلیل بدرفتاری با کودکان تحت فشار بین المللی شدیدی قرار دارد؛ تل آویو بارها نسبت به بازداشت کودکان فلسطینی بدون ارائه هیچ دلیل موجهی اقدام کرده است./990/ب902/ک
ارسال نظرات