۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۲۶۷۳۰
امام جمعه سیرجان:

بصیرت راه مقابله با فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سیرجان با اشاره به نقشه های زیرکانه دشمنان و فتنه های روز گفت: اگر جامعه بخواهد در مقابل فتنه های دشمنان پیروز شود باید بصیرت مسلمانان زیاد شود.
بصيرت امام جمعه سيرجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان دوشنبه شب در جمع طلاب و فضلای سیرجانی تحصیل کننده در حوزه علمیه قم به بیان مسائل روز جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
 
وی نخست به بیان مقام و منزلت امیرالمومنان (ع) اشاره کرد و گفت: رسول خدا آیهٔ شریفه ﴿إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَٰئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِیَّةِ﴾ را خواند و بعد گفت: یا علی، خیر البریه تو و شیعیان تو هستند.
 
حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره حضور داعش در منطقه تصریح کرد: حضور گروه داعش در منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.
 
امام جمعه سیرجان نقشه دشمنان ایران را به سه مرحله تقسیم کرد و اظهار داشت: پرورش گروه داعش، اتخاذ تحریم ها علیه ایران به بهانه مساله هسته ای و جاسوسی از ایران از طریق برخی کشورهای همسایه از جمله این مراحل است.
 
وی آغاز جنگ نرم بوسیله دشمنان و تهاجم فرهنگی را روش تازه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ تحمیلی دانست و تاکید کرد: جامعه اسلامی باید مراقب باشد دشمن برای مبارزه با اسلام از روش های اسلامی استفاده کرده و حتی روحانیونی برای نفوذ در اسلام پرورش داده که نمونه اش ابوبکر بغدادی است که زمانی شخصی فاسد بود و حال خود را خلیفه مسلمانان می داند.
 
حجت الاسلام حسینی توجه به مسأله بیکاری را ضروری ذکر کرد و ابراز داشت: مسؤولان باید تلاش کنند که بیکاری را در جامعه تا کمترین درصد کاهش دهند.
 
امام جمعه سیرجان با اشاره به وظیفه اداره اوقاف اشاره کرد گفت: منطقه هایی که در ایران به اداره اوقاف تعلق دارند فراوانند و مسئولان باید به سر و سامان دادن وقفیات توجه خاص داشته باشند.
 
وی در پایان جامعه اسلامی را به هوشیاری در برابر دشمنان فرا خواند و خاطر نشان کرد: دشمن بسیار زیرکانه وارد عمل شده است، مسلمانان و مسپؤولان باید طبق فرموده مقام معظم رهبری بصیرت داشته باشند و فتنه های دشمنان را خنثی کنند./1322/پ202/ج
ارسال نظرات