۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۲۷۱۴۴
سخنگوی کمیته بزرگداشت دهه استکبارستیزی:

میانه روی بین حق و باطل در سیره پیامبران و ائمه اطهار وجود ندارد

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیته بزرگداشت دهه استکبارستیزی با بیان این که میانه‌روی بین حق و باطل در سیره پیامبران و امامان وجود ندارد، گفت: همان گونه که در آیات قرآن و سیره پیامبر(ص) نیز بارها به کفار و عدم پیروی از آن‌ها اشاره شده است، تقابل بین حق و باطل و رویارویی با جریان باطل باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
 استکبار ستيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین رحمانی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی و سخنگوی کمیته برگزاری همایش «از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی» در نشست خبری همایش بزرگ «استکبارستیزی؛ از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی» که به مناسبت 13 آبان در لانه جاسوسی آمریکا (سازمان بسیج دانشجویی) برگزار شد، گفت: مفهوم مبارزه با استکبار اختصاص به چند دهه اخیر ندارد و این مفهوم از ابتدای جریان خلقت وجود داشته و در سیره انبیا و امامان(ع) کاملاً مشهود است.

 
وی با اشاره به کشتار مسلمانان و کودکان در غزه توسط مستکبران جهانی، گفت: این‌ها نشانه بارزی از خوی استکباری و ظالمانه این قدرت‌ها است که باید در قبال آن موضع گیری کنیم زیرا بر اساس جنایاتی مانند این کشتار بود که امام راحل(ره) تأکید داشتند در برابر جنایت های امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی سکوت نمی کنیم و به پا خواسته ایم و تا کفر و شرک هست، مبارزه ما نیز ادامه دارد.


مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تأکید بر این که در قرن حاضر، مبارزه با شرک و کفر در اندیشه‌های حضرت امام(ره) تبلور پیدا کرده است، تصریح کرد: تناسب ویژگی های استکبار زمان ما با استکبار زمان امام حسین(ع) در جنایت هایی که این روزها مستکبران انجام می‌دهند، کاملاً مشهود است.


وی با بیان این که میانه‌روی بین حق و باطل را در سیره پیامبران و امامان مشاهده نمی‌کنیم، تصریح کرد: همان گونه که در آیات قرآن و سیره پیامبر(ص) نیز بارها به کفار و عدم پیروی از آن‌ها اشاره شده است، تقابل بین حق و باطل و رویارویی با جریان باطل باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.


سخنگوی کمیته برگزاری همایش «از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی» با بیان این‌که در تاریخ بشریت همواره دو جریان حق و باطل مقابل هم قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: نمی‌توانیم بگوییم که ما با فرعونیان سر تعامل داریم و در عین حال با حضرت موسی(ع) نیز هستیم.


سخنگوی کمیته برگزاری برنامه‌های دهه استکبارستیزی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی ابراز کرد: دانشجویان این اقدام را که امام(ره) آن را انقلاب دوم نامید، فارغ از دغدغه های حزبی انجام دادند. از همین رو، این اقدام به عنوان الگوی برای آزادی خواهان جهان مطرح است زیرا  دانشجویان با این اقدام نشان دادند فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی پیشرو در استکبارستیزی هستند.

 
رحمانی در ادامه به بیان جزئیات برنامه‌های بسیج دانشجویی در دهه استکبارستیزی به مناسبت 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های استکبارستیزی در دهه استکبارستیزی که همزمان با دهه اول ماه محرم است، در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد و تجمیع همه این برنامه‌ها، روز چهارشنبه هفتم آبان ماه در دانشگاه تهران خواهد بود./805/پ202/ب5

ارسال نظرات