۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۲۷۵۷۱

زنجیره انسانی بزرگ فلسطینیان در مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ صدها نفر از جوانان و نوجوانان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی سال 48 فلسطین و قدس اشغالی صبح امروز شنبه زنجیره انسانی بزرگی در مسجد مبارک الاقصی تشکیل دادند.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها نفر از جوانان و نوجوانان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی سال 48 فلسطین و قدس اشغالی صبح امروز شنبه زنجیره انسانی بزرگی در مسجد مبارک الاقصی تشکیل دادند.

در این برنامه که به مناسبت فرا رسیدن سال نوی هجری و به همت جمعیت "فتافیت" و دار القرآن "أرقم" برگزار شد، جوانان و نوجوانان فلسطینی زنجیره چند صد نفری در اطراف قبة الصخره شریف تشکیل داده و شعارهایی در حمایت از مسجد الاقصی و آمادگی برای نثار جان در راه آن سر دادند.

استاد فاطمه خطیب که بر برگزاری این برنامه نظارت داشت، تاکید کرد که ما تلاش کردیم این برنامه با مشارکت تمامی حامیان مسجد الاقصی و فارغ از جناح بندی های سیاسی و گروهی برگزار شود و با برگزاری آن در نخستین روز سال نوی هجری با مسجد مبارک الاقصی که در شرایط سختی به سر می برد، تجدید پیمان کردیم. 

گفتنی است که این زنجیره انسانی با مشارکت بیش از 400 نفر از فلسطینیان ساکن شهرک های کفر کنا، الناصره، سخنین و قلنسوه برگزار شد و شرکت کنندگان لباس هم شکل منقش به شعار "قدس از آن ماست" بر تن کرده بودند./982/د102/ک

 

ارسال نظرات