۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۲۲۸۷۰۵
شیخ عیسی قاسم:

سیاست آل‎خلیفه بر قطع ارتباط با ملت و وابستگی به بیگانگان استوار است

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین، سیاست نظام این کشور را قطع ارتباط با ملت و وابستگی به بیگانگان عنوان کرد.
آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دراز که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد سیاست آل خلیفه را بی نیازی از ملت و وابستگی به بیگانگان توصیف کرد.

 

وی گفت: سیاست کنونی موجود در بحرین به صراحت بر قطع ارتباط و تخریب پل میان دولت و ملت استوار است و می خواهد رابطه خود را به کلی با مردم قطع کند.

 

آیت الله عیسی قاسم افزود: دولت در حال به حاشیه راندن، قتل، تخریب مساجد، مبارزه با شعائر، انحلال مراکز دینی و سیاسی و بازداشت علما و ائمه جماعت اغلبیت ملت است و اعلام می کند هیچ نیازی به مردم ندارد بلکه اعتماد آن به بیگانگان است.

 

سیاست دولت به دور از مصالح خود است

 

رهبر شیعیان بحرین اظهار داشت که نظام با این سیاست به ملت می گوید که کاملا با شهروندان قطع رابطه کرده است. این سیاست به دور از حکمت بوده و حتی مصالح نظام را نیز در برنمی گیرد.

 

وی تصریح کرد: کسانی که دارایی خود را در راه نادیده شدن حق صرف می کنند مطمئنا پشیمان شده و دارایی آن از بین خواهد رفت. دولتی که بر پایه تروریسم تأسیس شود به نابودی ثروت های مردم می پردازد، رعب و وحشت را بر دل شهروندان می اندازد و پس از آن به اختصاص مال برای دفاع از نظام می کند.

 

شیخ عیسی قاسم با اشاره به شکست اخوان المسلمین در مصر، گفت: ناکامی اخوان المسلمین در مصر و عقب گرد حزب نهضت در تونس دارای درس هایی مبنی بر انقلاب مردم علیه دولت هایی است که به وعده خود عمل نمی کنند./980/ب901/د

ارسال نظرات