۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۲۸۹۷۸
رییس شورای رهبری جنبش توحید لبنان:

امت اسلامی در حال نبرد با طرح‎های صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان تاکید کرد: امت اسلامی در حال نبرد با طرح‎های صهیونیستی و استعمارگر در منطقه و جهان است.
لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره رییس شورای رهبری جنبش اسلامی لبنان خاطرنشان کرد: طرح های صهیونیستی و استعمارگر در منطقه و جهان، طرح هایی ظالمانه است که حقوق انسان ها، مقدسات و نفس انسانی را مورد هدف قرار داده است.

 

وی با بیان این که الگوی برتر برای جهانیان در همه زمینه ها از جمله عدالت انسانی، اسلام است، اظهار داشت: خشونت و افراطی گرایی که اکنون در جهان اسلام سایه افکنده هیچ ارتباطی به دین اسلام ندارد بلکه ناشی از طرح های توطئه آمیزی است که از سوی آمریکا و غرب ساماندهی شده است.

 

وی افزود: دین اسلام با اعتدال و میانه روی خود آمده است تا همه بشریت را از زمینه های انحراف و دور افتادن از جاده صواب و درستی نجات دهد.

 

رییس شورای رهبری توحید اسلامی لبنان در ادامه با اشاره به نقش علما در رفع چالشهای فراروی جهان اسلام و تهدیداتی که امت عربی و اسلامی را تهدید می کند، گفت: علما نقش مهمی در این زمینه دارند؛ نجات دادن کشتی عدالت اسلامی که عامل رهایی بشریت از اوضاع کنونی است وظیفه ای همگانی و خصوصا علمای اسلام می باشد./982/ب102/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات