۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۲۹۱۵۷
در هشتمین روز محرم؛

تجمع بزرگ حسینیان ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ حسینیان ارومیه در هشتمین روز از ماه محرم با حضور پرشور مردمو عزاداران حسینی برگزار شد.
تجمع بزرگ حسينيان اروميه تجمع بزرگ حسينيان اروميه تجمع بزرگ حسينيان اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، تجمع بزرگ حسینیان ارومیه عصر امروز در میدان انقلاب ارومیه به سمت خیابان امام برگزار و ندای لبیک یا حسین(ع) و جانم حسین در فضای شهر طنین انداز شد.

 

در این مراسم معنوی که همزمان با روز هشتم محرم الحرام برگزار شد، شعارهای «هیهات منا الذله»، « حسین غریب»، «مظلوم حسین»، « قولاری قلم ابوالفضل»، « آذریم آذریم ابوالفضلین نوکریم» در شهر طنین انداز شد.

 

کسانی که در این اجتماع حاضر بودند همه از عاشقان و پیروان حقیقی مکتب امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) بوده و با ریختن قطرات اشک خود علاقه و اشتیاق خود را به این امام آزادگان به نمایش گذاشتند.

 

در این مراسم مداحان با شعارهای انقلابی و درس های عاشورا بر ظلم ستیزی امام حسین (ع) تأکید کرده و نابودی دشمنان را که امروز به نام دین اسلام مسلمانان را قتل عام می کنند، خواستار شدند.

 

در شرایطی که جهان کفر به عزاداری های حسینی و چنین تجمع‌هایی که با استقبال پرشور مردم مومن و متعهد کشور تشکیل می‌شود، چشم دوخته اند، شعارهای هیهات منا الذله، خار پرسوزی بر دیدگان پر از بغض و کینه دشمنان اسلام مبدل می شود.

 

حسینیان ارومیه امروز با حضور خود به همه دشمنان اسلام به ویژه جنایت کاران تکفیری که مرگ مسلمانان را می‌خواهند و برادران و خواهران دینی را به بهانه‌های نابخردانه‌شان در جای جای جهان ظالمانه به قتل می‌رسانند و بر پیر و زن و کودک و حتی نوزادانی که در شکم‌های مادران‌شان بی جرم وبی‌گناه قرار گرفته‌اند رحم نمی‌کنند نشان دادند که ریخته شدن خون‌های مسلمانان سبب هلاکت آنان و سربلندی جهان اسلام است و قدرت شیعه و سنی را در برابر آنها واحد می کند.

 

مردم آذربایجان غربی با حضور پرشور در مراسم های عزاداری های حسینی به مظلومان جهان این پیغام را انتقال می دهند که تنها نیستید و تا آخرین نفس و با همه توان در کنارشان هستند تا وعده الهی محقق شود.

 

در پایان مراسم مردم عزاداری سالار شهیدان و از خداوند خواستند تا در ظهور یادگار خود در زمین و امام خوبی‌ها تعجیل و فرصت خدمت به دین اسلام در جوار ایشان را به مردمان مومن این عصر عنایت کند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات