۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۲۹۶۷۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

ملت ایران هرگز در برابر یزیدیان زمان سکوت نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: امروز مردم ولایتمدار ایران شهادت را می پذیرند اما ذلت و سر افکندگی در برابر یزیدیان زمان را نخواهند پذیرفت.
حجت الاسلام والمسلمين حاجتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، بعد از ظهر امروز در تجمع رهروان زینبی در مرقد مطهر علی بن مهزیار اهوازی اظهار داشت: راه ولایت فقیه همان مسیر اولیا و انبیا بوده که دشمنان در  طول زمان با آن مبارزه می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی رژیم صهیونیستی را شمر زمانه توصیف و عنوان کرد: در این میان انگلیس خبیث و آمریکای مستکبر نقش یزیدیان زمان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به تلاش های مستمر این کشورها در گذشته برای روی کار آوردن نظامی بی دین در ایران، گفت: کشورهای غربی در تلاش بودند تا فردی بی لیاقت را در رأس این نظام قرار دهند.

وی افزود: شرط اساسی کشور های غربی این بود که این فرد باید شیعی نبوده و بی اراده باشد و برای این هدف خود، مناسب ترین گزینه را رضا شاه تشخیص دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی تصریح کرد: این کشورها به دنبال این بودند تا مراسم سوگواری اباعبدالله(ع) در ایران تعطیل شود.

امام جمعه موقت اهواز اظهارداشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران مردم ایران با افتخار و سربلندی مراسم بزرگداشت اهل بیت(ع) را در فضایی آزاد و امن برگزار کرده و این نیازمند شکر به درگاه الهی است.

وی با اشاره به جنایت های کشورهای غربی در کشور های اسلامی ابرازداشت: این کشورها در عراق در یک روز 2 هزار جوان شیعه را به شهادت رساندند و این نشان دهنده کینه آن ها نسبت به اهل بیت(ع) است.

ایران در مقابل ظلم سکوت نخواهد کرد

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: دشمنان اسلام در جبهه های گوناگون شکست های سنگینی را متحمل شدند و این به برکت حضور سربازان اسلام در این جبهه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه افزود: تکفیری ها، دشمنان اهل بیت(ع) و گروه های منحرف به صراحت اعتراف کردند که جمهوری اسلامی ایران سبب اصلی نابودی و شکست ما در جبهه ها است.

وی شهدای خوزستان را قطره ای از دریای شهدای دشت کربلا توصیف و عنوان کرد: امروز مردم ولایتمدار ایران شهادت را می پذیرند اما ذلت و سر افکندگی در برابر یزیدیان زمان را نخواهند پذیرفت.

وی در پایان گفت: امروز نور اهل بیت(ع) جهانی شده و ما شاهد هستیم که پیروان ادیان دیگر نیز برای امام حسین(ع) مراسم عزاداری برگزار می کنند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات