۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۶
کد خبر: ۲۳۰۱۰۱
سید هاشم صفی الدین:

غرب به دنبال تکشیل کشورهای نوظهور با مرزهای جدید است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که مقاومت اسلامی خسارت‌های بسیاری را به گروه‌های تکفیری وارد کرده است و همین امر موجب ترس آنها از مقابله با نیروهای مقاومت شده است.
رئيس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس مجلس اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید حسین شحیلتی که امروز در منطقه شمسطار برگزار شد، خواستار حمایت همه جانبه مردم لبنان از ارتش این کشور در نبرد با گروه‌های تکفیری شد و گفت: مردم لبنان باید به دور از دخالت‌های خارجی آینده خود را رقم بزنند و به دور از هرگونه انفعال و موضع ضعف در پی حل مشکلات برآیند.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد غرب به همراه برخی کشورهای عربی در نظر دارند معادلات منطقه را تغییر داده و به گونه‌ای عمل کنند که خاورمیانه شاهد کشورهای نوظهور با مرزهای جدیدی باشد.

 

حجت الاسلام صفی الدین با تاکید بر اهمیت فراوان مبارزه حزب الله لبنان با تکفیری‌ها در لبنان و سوریه، اظهار داشت: نبرد  با گروه‌های تکفیری، مقاومت اسلامی را از محور غربی و عربی حامی تروریسم غافل نمی‌کند. آمریکا و هم‌پیمانان آن تلاش دارند که خشونت و هرج و مرج را برای کشورهای اسلامی به ارمغان بیاورند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان، تلاش برای وارد کردن مردم بی‌گناه به فتنه‌های مختلف را از دیگر اقدامات خرابکارانه غرب برشمرد و گفت: با وجود تلاش‌های بسیار گروه‌های مسلح، اقدامات مقاومت اسلامی و ارتش لبنان دستاوردهای مهمی را برای این کشور به ارمغان آورد و موجب شد که لبنان به یک امنیت نسبی دست پیدا کند.

 


حجت الاسلام صفی الدین خاطرنشان کرد: دیگر ماهیت گروه‌های تکفیری و اهداف شوم آنان برای همگان واضح و مبرهن است. مقاومت اسلامی خسارت‌های بسیاری را به تکفیری‌ها وارد کرده است، به گونه‌ای که ترس آنان موجب فرار از صحنه نبرد و عدم رویارویی با نیروهای مقاومت شده است./983/ب902/ک

ارسال نظرات