۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۳۰۱۳۷
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

برگزاری ۱۰۰ گفتمان دینی در مدارس بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۱۰۰ گفتمان دینی در دبیرستان ها و مدارس بروجرد با موضوع عاشورا برگزار شد.
گفتمان ديني

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 100 گفتمان دینی با موضوع عاشورا با حضور مبلغان دینی در مدارس و دبیرستان های بروجرد برگزار شد.

وی با بیان این که در ماه محرم زمینه لازم جهت نشر معارف قرآن و عترت فراهم است، افزود: این ایام بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ عاشورا و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام جعفر پور با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس بروجرد، عنوان داشت: این گفتمان های دینی در پاسخ‌گویی به نیاز جوانان بسیار مؤثر عمل کردند.

حضور 29 مبلغ در مدارس بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد بیان داشت: این گفتمان های دینی در مدارس و دبیرستان های بروجرد، با حضور 29 مبلغ بومی و غیر بومی در مدارس بروجرد برگزار شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعزام مبلغان به مدارس بروجرد، همزمان با آغاز دهه نخست محرم، با همکاری مؤسسات فرهنگی تبلیغی قم صورت گرفت.

حجت الاسلام جعفرپور بیان معارف اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ عاشورا، بیان احکام، معارف، آموزش قرآن، بیان تاریخ کربلا، روضه خوانی و مرثیه سرایی را از جمله فعالیت مبلغان اعزامی به مدارس بروجرد بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد در ادامه افزود: از این تعداد مبلغ اعزامی، یک مبلغ خواهر نیز از حوزه علمیه محدثه این شهرستان، به مدارس بروجرد اعزام شد.

وی کمک به رشد علمی در فضاهای علمی و مذهبی مدارس، پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و شبهات جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی در ماه محرم بیان کرد.

حجت الاسلام جعفر پور در پایان خاطرنشان کرد: همکاری آموزش و پرورش در برگزاری گفتمان های دینی در ایام محرم جای قدردانی دارد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات