۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۳۰۲۱۵
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(44)

انتقاد عضو فراکسیون روحانیون مجلس از ناجوانمردی سیاسی برخی رسانه ها در ماجرای اسیدپاشی

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی از ناجوانمردی سیاسی برخی رسانه های داخلی در ماجرای اسیدپاشی اخیر در اصفهان انتقاد کرد و گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر از جمله اموری است که از طرف برخی رسانه های داخل و خارج مورد ظلم قرار گرفت.
محمدباقر عبادي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شوری اسلامی با حضوردر غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان این که رسانه ها  همیشه نسبت به احقاق حق بدون هیچ ملاحظه ای وارد عمل شوند، گفت: نقد منصفانه مسؤولیت مهمی است که باید در رسانه ها نیز مورد توجه خاصی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام عبادی  رسانه را به مثابه شمشیر دولبه ای دانست که عدم توجه به الزامات و اقتضائات آن می تواند مشکلات بسیاری را دامن گیر جامعه کند و از ظلم و جفای برخی رسانه های داخلی در قضیه اخیر اسیدپاشی و مرتبط کردن آن با امر به معروف انتقاد کرد.

 

وی گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر از جمله اموری است که از طرف برخی رسانه های داخل و خارج مورد ظلم قرار گرفت؛ من در طول مدت انقلاب جایی را سراغ ندارم که برای انجام فریضه ای الهی این گونه عمل شود.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان همچنین با ابراز این که طرح قانون امر به معروف و نهی از منکر در واقع هم حقوق آمر به معروف و هم حقوق امر شونده به معروف و منهی عنه را در نظر گرفته است، گفت: تهاجم گسترده ای که از سوی رسانه های معاند نسبت به ماجرای اخیر شد، در حقیقت یک ناجوانمردی سیاسی بود و حتی برخی از رسانه های داخل در حقیقت بی صداقتی کردند که به این شایعات دامن زدند.

 

حجت الاسلام عبادی گفت: آنان که حادثه اسید پاشی را با بی صداقتی تمام به این قانون ربط می دهند در حقیقت از جریان های معاند نظام و اسلام حمایت می کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از تیم مذاکره را یک اصل مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: بسیار دوست داشتم نسبت به مذاکرات خوش بین باشم، اما در شرایط فعلی نمی توانم نسبت به این مذاکرات خوش بین باشم./968/پ200/ج

ارسال نظرات