۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۳۰۵۳۵
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها(86)

هاشمی: احتمال رأی اعتماد مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت علوم بسیار پایین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انتظار ما از آقای رییس جمهور و دولت انتظار معرفی فردی کارآمد و شایسته به مجلس برای تصدی وزارت علوم بود، شانس آشتیانی برای کسب رای اعتماد از نمایندگان را بعید دانست.
ميهمانان غرفه خبرگزاري رسا در پنجمين روز نمايشگاه مطبوعات

سید مهدی هاشمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تهران با حضور در غرفه خبرگزاری رسا با اشاره به معرفی گزینه جدید پیشنهادی وزارت علوم از سوی رییس جمهور، احتمال رای آوری وی را کم ارزیابی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس از دولت انتظار دارد  فردی کارآمد و شایسته به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، گفت: فردی که دولت به مجلس معرفی میکند باید شایستگی بالاتری از آقای فرجی دانا داشته باشد نه اینکه پایینتر باشد.

هاشمی با تاکید بر اینکه مجلس بر اصول و معیارهای خود پافشاری میکند درباره علت لجبازی دولت با مجلس شورای اسلامی درباره گزینه تصدی وزارت علوم، ابراز داشت: دولت قبل در دو سال پایانی عمر خود اقدام به لجبازی با مجلس کرد اما به نظر میرسد این مساله در دولت تدبیر و امید بر عکس شده است؛ امیدواریم خداوند متعال عاقبت همه را ختم به‎خیر کند./922/پ200/ج

 

ارسال نظرات