۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۲۳۰۷۴۶
وزیر اطلاعات:

هیچ تحرک دشمن از چشمان وزارت اطلاعات پنهان نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علوی گفت: هیچ تحرک دشمن از چشمان تیزبین و نگاه نافذ نیروهای وزارت اطلاعات خارج و پنهان نیست.
حجت الاسلام سيد محمود علوي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در همایش یک روزه دادستان های عمومی، انقلاب و نظامی سراسر کشور در تبریز، اظهار داشت: هر از گاهی دشمنان توطئه هایی را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی طراحی می کنند که نیروهای اطلاعاتی موفق به کشف و خنثی‍‌سازی آنها می شوند.


حجت الاسلام علوی با اشاره به اشراف نیروهای اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) نسبت به توطئه‌های احتمالی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: هیچ حرکتی از سوی دشمنان از چشمان تیزبین و نگاه نافذ نیروهای وزارت اطلاعات خارج نیست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین تحرکات گروهک‌های تروریستی وابسته به غرب در منطقه گفت: بمباران هوایی مواضع داعش راهکار اصلی مقابله نیست، هر چند می تواند اثراتی داشته باشد، باید دانست که جمهوری اسلامی نقش پررنگی در ناکامی های این گروهک داشته است.


وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید همچنین با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در ناکامی این گروهک تروریستی در منطقه تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش دست پرورده سرویس های جاسوسی غرب است، مقابله همه جانبه با تهدیدات این گروهک لازم و ضروری است.


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان این‌که استان یکی از امن‌ترین استان ها مرزی کشور است، اظاهر داشت: این امنیت حاصل تلاش همدلی و وحدت دستگاه قضا، اطلاعات، نیروی انتظامی و شورای تأمین استان است.


وی از دادستان ها خواست در قالب قانون، شیوه مقابله با معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی برخی واحدهای تولیدی در استان را بررسی کنند تا از تبدیل این مشکل به یک مشکل امنیتی جلوگیری شود و افزود: برخی واحدهای تولیدی که بر اساس اصل 44 قانون واگذار شده اند، مشکلات مدیریتی و اقتاصدی دارند.


گفتنی است، همایش دو روزه دادستان های عمومی، انقلاب و نظامی مراکز استان ها با موضوع نقش دادستان ها در قانون جدید آیین دادرسی کیفری در تالار اجتماعات دادگستری آذربایجان شرقی در تبریز در حال برگزاری است، محور اصلی این همایش ارتقای جایگاه دادسراها در پیشگیری و برخورد با جرایم مواد مخدر، اقتصادی و امنیتی است./935/پ202/ب3

ارسال نظرات