۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۵۱۴
عضو جمعیت الوفاق بحرین:

آل‎خلیفه توان اجبار ملت آزاده بحرین به شرکت در انتخابات را ندارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای جمعیت الوفاق بحرین، مردم این کشور را انسان‎های آزاده خواند و خاطرنشان ساخت که مردم تا تحقق خواسته‎هایشان همه انتخابات‎ها را تحریم می‎کنند.
عبدالمجيد السبع، از اعضاي جمعيت الوفاق اسلامي بحرين،


به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالمجید السبع، از اعضای جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، امروز در جمع مردم انقلابی این کشور در شهر منامه پایتخت بحرین با تاکید بر ادامه تحریم انتخابات آینده پارلمان بیان داشت: فشار رژیم آل‎خلیفه برای شرکت مردم در انتخابات پارلمان این کشور بی‎نتیجه و سبب رسوایی بیشتر این رژیم می‎شود.


وی افزود: کشتار، بازداشت، باطل کردن شناسنامه و شکنجه سبب ترس مردم از رژیم آل‎خلیفه نشده است و آنان انتخابات را تحریم کرده اند.


عبدالمجید السبع، مردم بحرین را انسان هایی آزاده خواند و تصریح کرد: رژیم آل‎خلیفه هیچ‎گاه نمی‎تواند انسان‎هایی که آزاد هستند را به بردگی بگیرد و آنان را مجبور به مشارکت در انتخابات کند. مردم بحرین تا تحقق همه خواسته‎هایشان هر نوع انتخاباتی را تحریم می‎کنند.


وی هدف از برگزاری انتخابات پارلمان بحرین را اصلاح چهره سیاسی رژیم آل‎خلیفه دانست و گفت: رژیم آل‎خلیفه برای اصلاح چهره خود در جامعه بین المللی درصدد اجرای انتخابات است. این رژیم با سرکوب مردم به مشروعیت سیاسی دست نخواهد یافت.


وی افزود: رژیم آل‎خلیفه همچنین با برگزاری انتخابات نمایشی درپی چپاول ثروت‎های ملی و نادیده گرفتن خواسته‎های مشروع مردم بحرین است.


این عضو جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تصریح کرد: خالد بن علی آل‎خلیفه، وزیر دادگستری بحرین در چند روز گذشته با ارسال نامه‎های به در خانه‎های مردم این کشور از آنان خواسته که در انتخابات پارلمان شرکت کنند. این گونه اقداماتی در هیچ از کشورهای دنیا جز در کشورهای که حکومت آنان بر اساس دیکتاتوری پایه گذاری شده است، اجرا نمی‎شود.


وی خاطرنشان ساخت: روزنامه‎های بحرینی و مزدور رژیم آل‎خلیفه با استفاده از کلمات رکیک و دشنام به معارضان، از سران رژیم آل‎خلیفه نقل کرده‎اند که معارضان را از خدمات عمومی و شهروندی محروم خواهند ساخت./994/ب902/د

ارسال نظرات