۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۳۲۰۶۲
مسؤول آزادی‎های دینی و حقوق بشر بحرین:

مردم در انتخابات پارلمانی بحرین از آزادی رأی برخوردار نیستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آزادی‎های دینی و حقوق بشر بحرین انتخابات پارلمان این کشور را غیر قانونی دانست و بیان داشت که رزیم آل‎خلیفه با برگزاری انتخابات باطل و غیر مشروع نمی‎تواند به دموکراسی برسد.
شيخ ميثم سلمان مسئول بخش آزادي‌هاي ديني ديده‌بان حقوق بشر بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ میثم سلمان، مسؤول آزادی‎های دینی و حقوق بشر بحرین، امروز در مصاحبه با خبرنگاران، انتخابات پارلمان و شهرداری‎های این کشور که در حال برگزاری در این کشور است را غیر مشروع خواند و تصریح کرد: رژیم آل‎خلیفه با سرکوب شدید مردم بحرین درپی مجبور ساختن آنان برای آمدن به پای صندوق‌‎های رای است.


وی افزود: رژیم آل‎خلیفه آزادی رای را از مردم بحرین سلب کرده است و آنان را مجبور به انتخاب گزینه‎های مورد نظر خودش می‎کند.


این عالم بحرینی با بررسی قانون‎های بین المللی بیان داشت: رژیم آل‎خلیفه باید طبق قوانین بین المللی به حقوق مردم احترام بگذارد و انتخاباتی را برگزار کند که بر پایه عدالت و مساوات باشد.


وی ادامه داد: سرکوب شدید مردم و تهدید آنان برای شرکت در انتخابات نشان دهنده حکومت دیکتاتورانه رژیم آل‎خلیفه است. تهدید مردم به محروم ساختن آنان از خدمات شهروندی مخالف قانون‎های بین المللی و ملی است.


حجت الاسلام سلمان انتخابات پارلمان را باطل دانست و گفت: رفتارهای رژیم آل‎خلیفه با مردم بحرین نشان دهنده عقده این رژیم از مردم است. این رژیم با برگزاری انتخابات نمایشی نمی‎توانیم به دموکراسی حقیقی دست پیدا کند./994/ب902/ک
 

ارسال نظرات