۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۳۲۲۲۴
امام جمعه دزفول:

تحولات جهانی نشان دهنده آشکار شدن چهره حقیقی اسلام برای جهانیان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به شکست تلاش مستکبران در برهم زدن وحدت کشورهای اسلامی اظهارداشت: تحولات جهانی نشان دهنده آشکار شدن چهره حقیقی اسلام برای جهانیان است.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که نقشه های تخریبی مستکبران در برخی کشور های اسلامی به سنگ سخت مقاومت برخورد کرده است، بیان داشت: این مسأله نشان دهنده نتیجه های معکوس تجاوز به مسلمانان از سوی غرب است.

وی افزود: امروز شاهد صف آرایی دو قطب اسلام آمریکایی و اسلام محمدی هستیم و این نشان دهنده تقابل عقیدتی و برخورد ارزش های این دو قطب است.

امام جمعه دزفول گفت: هرگاه آمریکا و هم پیمانان آن نقشه ای برای منطقه طراحی و اجرا کردند مسلمانان هوشیارتر از همیشه چهره حقیقی آن ها را افشا کردند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: اکنون مسلمانان از برخی تحرکات کشورهای غربی در منطقه احساس خطر کرده و در مقابل این تحرکات از خود واکنش نشان می دهند.

وی به انحراف کشیدن عقاید و ارزش های اسلامی را از اهداف قدیم و جدید دشمنان اسلام توصیف و عنوان کرد: تهاجم فرهنگی نقطه تقابل جهان اسلام با غرب است.

امام جمعه دزفول متهم کردن مسلمانان به نقش داشتن در حوادث 11 سپتامبر را نمونه ای از نبرد تبلیغاتی و فرهنگی غرب علیه مسلمانان برشمرد و ابرازداشت: این اتهام با واکنش معکوس مردم جهان و آمریکا و گرایش آن ها به ارزش های اسلامی روبه رو شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی یافتن حقیقت و معانی آموزه های قرآنی را از دیگر عوامل واکنش مردم جهان به اتهام های بی اساس آمریکا دانست و گفت: مسلمانان می توانند با بهره گرفتن از این فرصت به تبلیغ اسلام محمدی بپردازند.

وی همچنین نا آرامی های عراق، سوریه و برخی کشورهای اسلامی را حاصل دخالت غرب در این کشورها یاد کرد و افزود: تقابل دو جبهه اسلام آمریکایی و اسلام محمدی در این کشورها نمونه ای دیگر از تنش عقیدتی و رو در رویی فرهنگی است.

امام جمعه دزفول در ادامه با اشاره به گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در بسیاری از کشورها ابرازداشت: اکنون معادلات بین المللی نشان داد که همه این دگرگونی های به سبب روشن شدن چهره حقیقی اسلام است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: با توجه به پیروزی های جبهه حق در منطقه، امروز شیعیان می توانند ارزش ها و عقاید خود را به صورت الگو به جهانیان ارائه دهند.

امام جمعه دزفول در پایان بیان داشت: ایران به عنوان کشوری شیعه نمونه ای از یک الگوی موفق اسلامی است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات