۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۳۲۸۵۰
در پی حمله آل‎خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم؛

آیت الله آصفی: سرنوشت صدام و قذافی در انتظار آل‎خلیفه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق، حمله نیروهای آل خلیفه به منزل رهبر شیعیان بحرین را با هدف سرپوش نهادن بر رسوایی انتخابات پارلمانی عنوان کرد.
آيت الله محمد مهدي آصفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق، طی پیامی حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: گروه حاکم بر بحرین با حمله به منزل شیخ عیسی قاسم، ایجاد رعب در دل زنان و کودکان و تخریب وسایل وی درصدد پوشاندن شکست و رسوایی شرم آور خود در برپایی انتخابات پارلمانی است.

 

وی افزود: ملت بزرگ بحرین به دلیل تحریم انتخابات آل خلیفه که از سوی آل سعود حمایت می شود، در حال تحمل این جنایت هاست.

 

آیت الله آصفی با اشاره به سرنوشت دیکتاتورهایی نظیر صدام حسین و قذافی، تصریح کرد: حاکمان طاغوتگر و ستمکار به مراتب قویتری از آل خلیفه نیز چنین جنایت هایی را برای تحمیل قدرت خود بر ملت ها انجام داده و خشم شهروندان و خداوند را برانگیختند. خداوند این حاکمان نظیر صدام، قذافی، زین العابدین بن علی، علی عبدالله صالح و حسنی مبارک را از عرش به زیر انداخت.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب ادامه داد: آیا آل خلیفه از همتایان ظالم و ستمکار خود که به ذلت و خواری و سرنگونی مبتلا شدند، درس عبرت نمی گیرد؟ آیا مقامات بحرینی نمی خواهند پیش از آنکه به غضب الهی و مردم روبرو شوند از جنایت های خود علیه ملت مقاوم دست بردارند؟

 

گفتنی است نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه صبح روز گذشته به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین یورش بردند و پس از بازرسی منزل به تخریب وسایل و ایجاد رعب و وحشت خانواده وی پرداختند.

 

نیروهای امنیتی سال گذشته نیز اقدام مشابهی انجام داده بودند./980/ب902/د

ارسال نظرات