۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۱۳۱
وزیر اوقاف مصر:

سلفی‎ها مجری دستورات رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر، جریان‎های سلفی و تکفیری را مجری دستورات و خواسته‎های رژیم صهیونیستی دانست.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، امروز طی بیانیه‎ای به دعوت سلفی‎ها برای بالابردن قرآن اشاره کرد و گفت: دعوت جریان‎های سلفی و اخوان المسلمین مصر برای بالابردن قرآن در (7 آذر ماه)، بازی و نقشه یهودیان است.


وی افزود: جریان‎های سلفی مجری دستورات رژیم صهیونیستی هستند. یهودیان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حمایت از سلفی‎ها، آنان را در اجرای نقش‎های شومشان یاری می‎سازند.


وزیر اوقاف مصر خاطرنشان ساخت: یهودیان برای ایجاد فتنه و تفرقه در کشورهای اسلامی همانند مصر با تقویت جریان‎های سلفی و تندر به اهدافشان می‎رسند. آنان درپی تضعیف کشورهای اسلامی و افزایش قدرت رژیم اشغالگر اسرائیل هستند.


وی اقدامات سلفی‎‎ها و تکفیری‎ها را محکوم کرد و گفت: جریان‎های سلفی‎ و تکفیری به دستور یهودیان درپی مخدوش کردن چهره اسلام هستند. آنان با کشتار انسان‎های بی‎گناه، تخریب و توهین به مقدسات اسلامی درصدد اجرای خواسته‎های رژیم صهیونیستی هستند.


محمد مختار جمعه اسلام را دین رحمت و مهربانی خواند و تصریح کرد: اسلام از اقدامات جنایت‎کارانه جریان‎های سلفی و تکفیری بیزار است. دین پاک اسلام و قرآن کریم این گونه جنایت‎ها را تایید نمی‎کند.


وی در پایان از مسلمانان خواست که مراقب فتنه و نیرگ جریان‎های سلفی و تکفیری باشند تا در دام آنان قرار نگیرند./994/ب901/ک
 

ارسال نظرات