۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۳۳۱۴۴
یکی از علمای بحرین:

بی اعتنایی به سخنان شیخ عیسی قاسم ناشی از بی عقلی آل خلیفه است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین مسیر و سخنان آیت الله شیخ عیسی قاسم را صحیح و بر حق دانست و بیان داشت که عدم وجود عقل در حکومت آل‎خلیفه سبب نادیده‎ گرفتن سخنان رهبر شیعیان بحرین شده است.
علماي حوزه علميه بحرين - طلاب حوزه علميه بحرين - آيت الله غريفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید عبدالله الغریفی، از علمای بحرین شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام صادق (ع) منطقه القفول از مردم این کشور خواست که با حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، اقدامات رژیم آل‎خلیفه را محکوم کنند و بیان داشت: حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم به منزله دفاع از کرامت مردم بحرین، تحمل فشار و توهین‎های رژیم آل‎خلیفه است.


وی افزود: آیت الله شیخ عیسی قاسم در مسیر حق قدم بر می‎دارد و سخنانش بر حق و برای دفاع از مردم بحرین و دین اسلام است. این عالم بحرین هیچ‎گاه زیر فشارهای رژیم آل‎خلیفه حاضر به عقب نشینی نشده است.


آیت الله الغریفی به بررسی علل یورش به منزل رهبر شیعیان بحرین پرداخت و گفت: آیا رژیم آل‎خلیفه با یورش به منزل شیخ عیسی قاسم می‎خواهد درصدد اثبات حمایت این عالم شیعه از تروریست‎های است؟ نه، یورش نیروهای امنیتی به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم برای دومین بار علل بسیاری دارد و نمی‎شود به راحتی از کنار آن گذشت.


وی ادامه داد: آیت الله شیخ عیسی قاسم از جایگاه علمی و سیاسی بالایی در نزد مردم بحرین برخوردار است. این عالم شیعه نقش تاثیرگذاری در بیداری وجدان مردم و آغاز انقلاب مسالمت آمیز بحرین دارد.


این عالم بحرینی تصریح کرد: رهبر شیعیان بحرین با سخنرانی‎های سیاسی و کم نظیر خود در این کشور بارها بر فاسد بودن حکومت آل‎خلیفه تاکید کرده و خواستار اصلاح و تصحیح اداره حکومت در این کشور شده است.


وی حکومت آل‎خلیفه را بی عقل خواند و گفت: اگر عقل و حکمت در اداره حکومت آل‎خلیفه وجود داشت به نصیحت و سفارش‎های شیخ عیسی قاسم گوش فرا می‎داد و آن را اجرا می‎ساخت.


آیت الله الغریفی به بخش دیگری از مدیریت سیاسی و دینی آیت الله شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و اظهار داشت: این عالم بحرینی با اداره صحیح انقلابیان، به معارضان اجازه نداده است که انقلاب از حالت مسیر مسالمت آمیز بودن خارج شود. رژیم آل‎خلیفه و روزنامه‎های وابسته به آنان تاکنون نتوانسته‎اند حتی کلامی را درجهت تحریک مردم برای شورش علیه حکومت آل‎خلیفه به دست بیاورند.


 وی در پایان از جریان‎های معارض خواست که با الگو گیری از آیت الله شیخ عیسی قاسم در مسیر اعتدال قدم بردارند./994/ب901/ک
 

ارسال نظرات