۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۳۳۲۵۳

ایجاد غرفه‌های مطالعه در فضاهای ورزشی

خبرگزاری رسا ـ مدیران عامل «به نشر» و «تربیت بدنی» آستان قدس رضوی در دیداری، بر ایجاد غرفه های مطالعه و استفاده از زمان های کوتاه برای کتابخوانی مخاطبان فضاهای ورزشی آستان قدس رضوی تأکید کردند.
مديران عامل «به نشر» و «تربيت بدني» آستان قدس رضوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات آستان قدس رضوی، حسین یوسفی، مدیر عامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در دیدار با جواد محمد زاده مقدم مدیر عامل «به نشر» ضمن بیان اهمیت ارتقای سطح فرهنگ و به ویژه کتاب خوانی در میان علاقه‌مندان به ورزش، گفت: باید بستر حضور جوانان و خانواده های آنان در اماکن ورزشی هرچه بیشتر در زمینه ارتقای سطح فرهنگ بهره برد.

 

یوسفی ادامه داد: در این راستا می توان از راهکاهایی همچون ایجاد غرفه های مطالعه در فضاهای ورزشی، توسعه تخفیف های ویژه جهت تهیه کتاب و محصولات فرهنگی و همچنین برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی استفاده کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: نگاه سال 94 تربیت بدنی آستان قدس رضوی توسعه جمعیت و جغرافیای تحت پوشش فعالیت‌های ورزشی آستان قدس رضوی است.

 

مدیر عامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه تعامل و همکاری بیشتر این مؤسسه با انتشارات آستان قدس رضوی می تواند بستر مناسبی را برای افزایش سطح مطالعه به ویژه در میان جوانان فراهم کند، افزود: تهیه بسته های فرهنگی از محصولات به نشر برای ارائه به مخاطبین ورزشی می تواند اقدام مناسبی در راستای بهره گیری تعداد بیشتری از جوانان از فرصت مطالعه باشد.

 

همچنین در این دیدار جواد محمد زاده مقدم مدیر عامل «به نشر» ضمن اشاره به اهمیت تلاش برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی از طریق کتابخوانی و مطالعه اظهار داشت: بهره برداری فرهنگی از فرصت های هرچند کوتاه جهت مطالعه و ارائه امکاناتی جهت استفاده حداکثری از زمان برای ارتقاء آگاهی ها و مطالعه کتاب از جمله دغدغه های فرهنگی انتشارات آستان قدس رضوی محسوب می شود.

 

محمد زاده مقدم ادامه داد: در همین راستا تخصیص و ایجاد غرفه های مطالعه در فضاهای تربیت بدنی آستان قدس رضوی جهت استفاده خانواده‌ها و جوانان در اماکنی همچون سالن های ورزشی و همچنین مجموعه‌های آبی می تواند گام خوبی در این مسیر محسوب شود.

 

وی با تأکید بر شبکه سازی مخاطبین در هر دو مجموعه، عنوان کرد: شبکه سازی مخاطبین اقدامی در راستای شناسایی نیازها و اقتضائات آنان است تا به این وسیله برنامه‌ریزی های دقیق تر، متناسب‌تر و کاربردی‌تری برای ارائه خدمات فرهنگی انجام گیرد./998/د102/ق

ارسال نظرات