۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۳۴۷۹۵

ابراز نگرانی گروه‌های معارض بحرینی از حضور بیگانگان در بحرین

خبرگزاری رساـ احزاب معارض بحرینی از حضور انگلیس در بحرین به شدت ابراز نگرانی کرده و اعلام کردند این کار موجب تهدید استقلال سیاسی این کشور می‌شود.
گروه هاي ملي دموکراتيک مخالف بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احزاب دموکرات مخالف آل خلیفه در بحرین از حضور نظامی بیگانگان در بحرین به شدت ابراز نگرانی کرده و اعلام کردند این اقدام بحرین را نقطه عطف اقدامات نظامی در منطقه قرار می‌دهد و این کشور را در ورطه‌ای از مشکلات جدیدی دچار می‌کند.

 

این احزاب اعلام کردند که حضور نظامی انگلیس در بندر سلمان بحرین پس از چهار دهه  به تقویت قوای نظامی انگلیس در خلیج فارس می‌انجامد و این امر حتی موجب نگرانی شورای خلیج فارس شده و بسیاری از کارشناسان معتقدند که این قرارداد استقلال سیاسی بحرین را نیز تهدید می‌کند.

 

احزاب معارض بحرینی معتقدند با توجه به سابقه استعمارگری انگلیس در منطقه و کمک‌های این کشور به اسراییل در تاسیس دولت غاصبانه خود می‌توان به طور یقین گفت که انگلیس برای اهداف شومی توسعه خود را در منطقه افزایش می‌دهد.

 

این احزاب تصریح کردند: بحرین در حال حاضر به دلیل عدم توجه به خواسته‌های مردمش در بحران به سر می‌برد و حضور نظامی بیگانگان در منطقه قطعا بر بحرانی شدن اوضاع این کشور می‌افزاید./1321/ب902/ک

ارسال نظرات